Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost (CROSBI ID 646987)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pavičić Takač, Višnja
hrvatski
Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost
Jedan je od najvažnijih ciljeva suvremene nastave stranih jezika poučiti učenike kako učiti da bi se osposobili za samostalno obrazovanje i usavršavanje izvan nastave ili nakon završetka formalnoga školovanja. Učenici, dakle, moraju naučiti kako učinkovito učiti, a nastavnici moraju naučiti kako da im pri tome pomognu i usmjere ih. U tom se kontekstu posljednjih četrdesetak godina bilježi izuzetno zanimanje primijenjenih lingvista za strategije učenja, tj. upravo onih (svjesnih i automatiziranih) djelovanja ili tehnika koje učenici u određenom trenutku odabiru kako bi riješili konkretan problem, odnosno jezični zadatak. U analizi istraživanja strategija učenja jasno se mogu raščlaniti tri razdoblja: početak istraživanja, istraživački boom te najnovije razdoblje koje bismo mogli nazvati razdobljem samoregulacije učenja. U ovom ćemo izlaganju pokušati dati odgovor na pitanja kao što su: koja su obilježja navedenih razdoblja, koja su ključna saznanja, što još ne znamo i, konačno, što smo mi, istraživači strategija učenja, dali nastavnicima i učenicima stranih jezika, a što smo im ostali dužni.
strategije učenja jezika, samoregulacija
nije evidentirano
engleski
Second Language Learning Strategies – reflection of the past, a moment in the present and a view into the future
nije evidentirano
language learning strategies, self-regulation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
pozvano predavanje
10.07.2015-11.07.2015
Zagreb, Hrvatska