Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju (CROSBI ID 646929)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kozina, Andrija
hrvatski
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja, Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika e- obrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e- učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko- informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.
alti za provedbu mješovitog poučavanja ; sinhronizirano poučavanje ; nesinhronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba
nije evidentirano
engleski
Blended learning in military education
nije evidentirano
tools for implementstion of blednded learning ; synchronised learning ; asynchronous learning ; simulation exercises ; military training
nije evidentirano
Podaci o prilogu
146-147.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi"
Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka
Sisak: Dječiji vrtić Sisak Stari
978-953-57449-2-4
Podaci o skupu
"Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi"
predavanje
20.04.2017-21.04.2017
Sisak, Hrvatska