INTERESNO UTJECAJNE SKUPINE KAO ČIMBENIK KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA (CROSBI ID 410164)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Poldrugač, Denis
Rajsman, Marijan
hrvatski
INTERESNO UTJECAJNE SKUPINE KAO ČIMBENIK KORPORATIVNOG UPRAVLJANJA
Temom interesno utjecajne skupine (engl. Stakeholderi) kao čimbenik korporativnog upravljanja autor ovoga rada želi prezentirati i promovirati način korporativnog upravljanja i korporativne kulture koja se sve više nameće kao alternativa sadašnjem načinu razumijevanja upravljanja korporacijama i ekonomskim aktivnostima. Autor rada želi prezentirati da su potrebne promjene u načinu rukovođenja, ne samo na nivou menadžmenta, već i promjene globalne svijesti na strani vlasništva. Fokusiranost na profit, mjerenje uspješnosti isplaćenim bonusima, nepoznavanje društva i skupina u kojima se odvija ekonomska aktivnost postaje model koji postaje limitiran u svojim mogućnostima dugoročne održivosti te uspješnosti. Razvoj društva, globalizacija, informiranost pojedinca, nove konkurencije traže prije svega od menadžmenta nova znanja i aktivnosti. Autor smatra da je jedna od najboljih alternativa upravo Stakeholderska teorija koja uvažava i prihvaća neminovnu interakciju između poslovnog subjekta i njegove okoline, odnosno društva. Autor se nada da je svojim radom dodatno pojasnio samu teoriju te otvorio mogućnost aktivne primjene na postojećem ekonomskom tržištu.
Stakeholder, Shareholder, Menadžment
nije evidentirano
engleski
INTEREST AND INFLUENTIAL GROUPS AS A FACTOR OF CORPORATE GOVERNANCE
nije evidentirano
Stakeholder, Shareholder, Management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
03.04.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište RRiF
Zagreb