Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 87172

Metodologija izrade marketinških planova turizma


Weber, Sanda; Tomljenović, Renata
Metodologija izrade marketinških planova turizma // Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ; / Boroš Vanja (ur.).
Zagreb: CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 183-190 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 87172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodologija izrade marketinških planova turizma
(Tourism marketing planning methodology)

Autori
Weber, Sanda ; Tomljenović, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ; / Boroš Vanja - Zagreb : CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002, 183-190

Skup
Znanstveni simpozij na temu &#8216 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 04.04.2002. - 05.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Marketinški plan turizma; metodologija; destinacijski marketing; županija; Hrvatska
(Tourism marketing plan; methodology; destination marketing; county; Croatia)

Sažetak
Županijski strateški marketinški planovi turizma pojavili su se sredinom 90-ih kao relativno novi instrument za osmišljavanje i definiranje razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj. Ovaj rad ilustrira neka medodološka pitanja i probleme koji su se pojavili prilikom izrade tih planova. Posebno razrađena metodologija temelj se na nekoliko osnovnih uporišta: multidisciplinarnom pristupu, najnovijim dostignućima vezanim uz destinacijski marketing, mogućnostima primjene, jednostavnosi i izazovnosti, pristupu odozdo-naviše te jedinstvenom pristupu (uzimajući u obzir specifičnosti određenog područja). Iskustva Instituta za turizam iz Zagreba ukazuju na važnost stalnog praćenja primjene strateških marketinških planova u praksi, kao i daljnjeg rada na usavršavanju metodologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01260101
01260102

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Tomljenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Weber, Sanda; Tomljenović, Renata
Metodologija izrade marketinških planova turizma // Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ; / Boroš Vanja (ur.).
Zagreb: CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 183-190 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Weber, S. & Tomljenović, R. (2002) Metodologija izrade marketinških planova turizma. U: Boroš Vanja (ur.)Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;.
@article{article, author = {Weber, Sanda and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2002}, pages = {183-190}, keywords = {Marketin\v{s}ki plan turizma, metodologija, destinacijski marketing, \v{z}upanija, Hrvatska}, title = {Metodologija izrade marketin\v{s}kih planova turizma}, keyword = {Marketin\v{s}ki plan turizma, metodologija, destinacijski marketing, \v{z}upanija, Hrvatska}, publisher = {CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Weber, Sanda and Tomljenovi\'{c}, Renata}, year = {2002}, pages = {183-190}, keywords = {Tourism marketing plan, methodology, destination marketing, county, Croatia}, title = {Tourism marketing planning methodology}, keyword = {Tourism marketing plan, methodology, destination marketing, county, Croatia}, publisher = {CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font