Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodologija izrade marketinških planova turizma (CROSBI ID 484532)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Weber, Sanda ; Tomljenović, Renata Metodologija izrade marketinških planova turizma // Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ; / Boroš Vanja (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 183-190-x

Podaci o odgovornosti

Weber, Sanda ; Tomljenović, Renata

hrvatski

Metodologija izrade marketinških planova turizma

Županijski strateški marketinški planovi turizma pojavili su se sredinom 90-ih kao relativno novi instrument za osmišljavanje i definiranje razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj. Ovaj rad ilustrira neka medodološka pitanja i probleme koji su se pojavili prilikom izrade tih planova. Posebno razrađena metodologija temelj se na nekoliko osnovnih uporišta: multidisciplinarnom pristupu, najnovijim dostignućima vezanim uz destinacijski marketing, mogućnostima primjene, jednostavnosi i izazovnosti, pristupu odozdo-naviše te jedinstvenom pristupu (uzimajući u obzir specifičnosti određenog područja). Iskustva Instituta za turizam iz Zagreba ukazuju na važnost stalnog praćenja primjene strateških marketinških planova u praksi, kao i daljnjeg rada na usavršavanju metodologije.

Marketinški plan turizma; metodologija; destinacijski marketing; županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Tourism marketing planning methodology

nije evidentirano

Tourism marketing plan; methodology; destination marketing; county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-190-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;

Boroš Vanja

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Znanstveni simpozij na temu &#8216 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;

predavanje

04.04.2002-05.04.2002

Sisak, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija