Pregled bibliografske jedinice broj: 87172
Metodologija izrade marketinških planova turizma
Metodologija izrade marketinških planova turizma // Zbornik radova ’ ; ’ ; Razvojna strategija i marketing grada i županije’ ; ’ ; / Boroš Vanja (ur.).
Zagreb: CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 183-190 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 87172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija izrade marketinških planova turizma
(Tourism marketing planning methodology)
Autori
Weber, Sanda ; Tomljenović, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;
/ Boroš Vanja - Zagreb : CROMAR Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002, 183-190
Skup
Znanstveni simpozij na temu &#8216 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 04.04.2002. - 05.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Marketinški plan turizma; metodologija; destinacijski marketing; županija; Hrvatska
(Tourism marketing plan; methodology; destination marketing; county; Croatia)
Sažetak
Županijski strateški marketinški planovi turizma pojavili su se sredinom 90-ih kao relativno novi instrument za osmišljavanje i definiranje razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj. Ovaj rad ilustrira neka medodološka pitanja i probleme koji su se pojavili prilikom izrade tih planova. Posebno razrađena metodologija temelj se na nekoliko osnovnih uporišta: multidisciplinarnom pristupu, najnovijim dostignućima vezanim uz destinacijski marketing, mogućnostima primjene, jednostavnosi i izazovnosti, pristupu odozdo-naviše te jedinstvenom pristupu (uzimajući u obzir specifičnosti određenog područja). Iskustva Instituta za turizam iz Zagreba ukazuju na važnost stalnog praćenja primjene strateških marketinških planova u praksi, kao i daljnjeg rada na usavršavanju metodologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija