Metodologija izrade marketinških planova turizma (CROSBI ID 484532)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Weber, Sanda ; Tomljenović, Renata
hrvatski
Metodologija izrade marketinških planova turizma
Županijski strateški marketinški planovi turizma pojavili su se sredinom 90-ih kao relativno novi instrument za osmišljavanje i definiranje razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj. Ovaj rad ilustrira neka medodološka pitanja i probleme koji su se pojavili prilikom izrade tih planova. Posebno razrađena metodologija temelj se na nekoliko osnovnih uporišta: multidisciplinarnom pristupu, najnovijim dostignućima vezanim uz destinacijski marketing, mogućnostima primjene, jednostavnosi i izazovnosti, pristupu odozdo-naviše te jedinstvenom pristupu (uzimajući u obzir specifičnosti određenog područja). Iskustva Instituta za turizam iz Zagreba ukazuju na važnost stalnog praćenja primjene strateških marketinških planova u praksi, kao i daljnjeg rada na usavršavanju metodologije.
Marketinški plan turizma; metodologija; destinacijski marketing; županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Tourism marketing planning methodology
nije evidentirano
Tourism marketing plan; methodology; destination marketing; county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-190-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova &#8217 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;
Boroš Vanja
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Znanstveni simpozij na temu &#8216 ; &#8217 ; Razvojna strategija i marketing grada i županije&#8217 ; &#8217 ;
predavanje
04.04.2002-05.04.2002
Sisak, Hrvatska