Zastupljenost zadataka iz fizike u istraživanju TIMSS 2015. prirodoslovlje za 4. razred osnovne škole (CROSBI ID 646895)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sambolek, Melita ; Halusek, Vlado ; Buljan Culej, Jasminka
hrvatski
Zastupljenost zadataka iz fizike u istraživanju TIMSS 2015. prirodoslovlje za 4. razred osnovne škole
Istraživanjem TIMSS 2015. prirodoslovlje za četvrti razred osnovne škole ispituje se znanje učenika koje se poučava u okviru nastavnog predmeta Priroda i društvo. S obzirom da nastavni predmet Priroda i društvo daje temelje za četiri nastavna predmeta: Biologiju, Kemiju, Fiziku i Geografiju, analizirana je zastupljenost zadataka iz fizike u navedenom istraživanju za četvrti razred osnovne škole koje je provedeno za potrebe Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Temeljem analize točnih odgovora i odstupanja u odnosu na međunarodnu prosječnu riješenost, ovo istraživanje pruža metodičke i sadržajne preporuke za reprogramiranje nastavnih sadržaja i osuvremenjivanje tema iz Fizike u sedmom i osmom razredu.
TIMSS, prirodoslovlje, zastupljenost zadataka, Fizika, kvalitativna analiza.
nije evidentirano
engleski
Representation of tasks from Physics in research TIMSS 2015. Natural Sciences for the 4th Elementary School
nije evidentirano
TIMSS, Natural Sciences, tasks representation, Physics, qualitative analysis.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-67.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni kurikul i nastava fizike
Aviani, Ivica
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-19-2
Podaci o skupu
XIII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike
ostalo
19.04.2017-21.04.2017
Zadar, Hrvatska