Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871397

Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?


Klasnić, Irena
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 139-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?
(Mathematics, "as hot as a chili pepper" – myth or reality?)

Autori
Klasnić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 139-146

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
14th Mate Demarin Days-Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice ; 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29-30. 05. 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Doživljaj ; matematika ; nastava ; učenici ; učitelji
(Experience ; Mathematics ; teaching ; students ; teachers)

Sažetak
Nezaobilaznost matematike u svim sferama života općepoznata je činjenica. Matematika se koristila tijekom povijesti, koristi se i danas, a u budućnosti će imati još veće značenje. Ovakvo razmišljanje otvara i pitanje učeničkog doživljaja matematike tijekom školovanja i implikacija koje ti doživljaji mogu imati. Istraživanja ukazuju na to da je znatnom dijelu učenika, ali i učitelja, matematika „ljuta k´o paprika“. Potreba poboljšanja stanja iziskuje pomno osmišljavanje kurikuluma nastave matematike, usmjerenost na ishode učenja, ranu identifikaciju poteškoća kod djece, primjenu inovativnih nastavnih metoda i postupaka, edukaciju odgojitelja, učitelja i nastavnika temeljenu na znanstveno relevantnim spoznajama te sinergiju materijalnih i ljudskih resursa u kojima suradnja s roditeljima predstavlja neizostavni dio.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Irena Klasnić, (360140)