Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima (CROSBI ID 646847)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klasnić, Irena
hrvatski
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima
Prema Reusserovom modelu situacijski smisleniji kontekst olakšava rješavanje problemskog matematičkog zadatka. Ovim istraživanjem željelo se ispitati utječe li kontekst na uradak učenika s obzirom na spol, skupinu, mjerenje i vrstu zadatka. U ispitivanju je sudjelovalo 215 učenika trećih razreda ; učenici su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N = 102) i kontrolnu skupinu (N = 113). Rezultati su pokazali da se uradak učenika ne razlikuje po spolu. Glavni efekt mjerenja (rezultati svih ispitanika bili su bolji u drugom mjerenju) te glavni efekt konteksta (rezultati svih ispitanika bili su bolji u zadacima sa smislenijim kontekstom nego u zadacima s neutralnim kontekstom) pokazali su se statistički značajnim. Statistički značajnom se pokazala i interakcija vrste zadatka i konteksta.
neutralni kontekst ; situacijski smisleniji kontekst ; učenik ; matematika
nije evidentirano
engleski
Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks
nije evidentirano
neutral context ; situational and meaningful context ; pupil ; mathematics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-169.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola, odgoj i učenje za budućnost
Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-41-0
Podaci o skupu
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future
predavanje
10.11.2011-12.11.2011
Zagreb, Hrvatska