Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima (CROSBI ID 646847)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klasnić, Irena Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Irena

hrvatski

Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima

Prema Reusserovom modelu situacijski smisleniji kontekst olakšava rješavanje problemskog matematičkog zadatka. Ovim istraživanjem željelo se ispitati utječe li kontekst na uradak učenika s obzirom na spol, skupinu, mjerenje i vrstu zadatka. U ispitivanju je sudjelovalo 215 učenika trećih razreda ; učenici su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N = 102) i kontrolnu skupinu (N = 113). Rezultati su pokazali da se uradak učenika ne razlikuje po spolu. Glavni efekt mjerenja (rezultati svih ispitanika bili su bolji u drugom mjerenju) te glavni efekt konteksta (rezultati svih ispitanika bili su bolji u zadacima sa smislenijim kontekstom nego u zadacima s neutralnim kontekstom) pokazali su se statistički značajnim. Statistički značajnom se pokazala i interakcija vrste zadatka i konteksta.

neutralni kontekst ; situacijski smisleniji kontekst ; učenik ; matematika

nije evidentirano

engleski

Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks

nije evidentirano

neutral context ; situational and meaningful context ; pupil ; mathematics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-169.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola, odgoj i učenje za budućnost

Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika