Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871393

Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima


Klasnić, Irena
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima
(Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks)

Autori
Klasnić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 159-169

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10-12. 11. 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Neutralni kontekst ; situacijski smisleniji kontekst ; učenik ; matematika
(Neutral context ; situational and meaningful context ; pupil ; mathematics)

Sažetak
Prema Reusserovom modelu situacijski smisleniji kontekst olakšava rješavanje problemskog matematičkog zadatka. Ovim istraživanjem željelo se ispitati utječe li kontekst na uradak učenika s obzirom na spol, skupinu, mjerenje i vrstu zadatka. U ispitivanju je sudjelovalo 215 učenika trećih razreda ; učenici su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N = 102) i kontrolnu skupinu (N = 113). Rezultati su pokazali da se uradak učenika ne razlikuje po spolu. Glavni efekt mjerenja (rezultati svih ispitanika bili su bolji u drugom mjerenju) te glavni efekt konteksta (rezultati svih ispitanika bili su bolji u zadacima sa smislenijim kontekstom nego u zadacima s neutralnim kontekstom) pokazali su se statistički značajnim. Statistički značajnom se pokazala i interakcija vrste zadatka i konteksta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Irena Klasnić, (360140)