Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemski zadaci – kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici (CROSBI ID 238425)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Klasnić, Irena Problemski zadaci – kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici // Odgojne znanosti, 11 (2009), 1; 143-153

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Irena

hrvatski

Problemski zadaci – kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici

Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se gotovo svakodnevno susreću s njima. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci u početnoj nastavi matematike djeci su teški i nerazumljivi te učenici često doživljavaju neuspjeh u njihovu rješavanju. U radu se opisuje razvoj mišljenja o osnovnim matematičkim pojmovima već od dojenačke dobi te empirijska istraživanja koja to potkrepljuju. Navode se vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene, zadaci kombiniranja te zadaci usporedbe koji su djeci najteži tip zadataka. Posebno se prikazuju istraživanja koja donose rezultate o utjecaju dobi i spola na rješavanje problemskih matematičkih zadataka. Pojašnjavaju se „shortcut“ i „meaningful“ pristup rješavanja te se ističe tendencija korištenja različitih strategija kod uspješnih i neuspješnih učenika.

Pristup prečacem ; problemski matematički zadaci ; smisleniji pristup

nije evidentirano

engleski

Strategies of solving problem tasks at the starting phase of teaching mathematics

nije evidentirano

Short-cut approach ; mathematical word problems ; meaningful approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2009.

143-153

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija