Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akademska kontroverzija kao tehnika suradničkog učenja (CROSBI ID 238405)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Mandušić, Dubravka Akademska kontroverzija kao tehnika suradničkog učenja // Život i škola = Life and school, LXII (2016), 3; 131-137

Podaci o odgovornosti

Mandušić, Dubravka

hrvatski

Akademska kontroverzija kao tehnika suradničkog učenja

Danas se u procesu obrazovanja sve više radi na tome da načini učenja i podučavanja aktivno uključuju sve sudionike nastave u zajedničku interakciju. Do sada su učenici u većini slučajeva bili pasivni slušatelji koji su samo dobivali informacije od nastavnika ne sudjelujući u njihovom prikupljanju, komentiranju i analizi. U suradničkom učenju uloga učenika se znatno mijenja jer učenik treba preuzeti odgovornost svoga učenja, odgovornost slušanja te aktivnog prikupljanja informacija. To je učenje koje se usvaja kroz spontanost, istraživanje, proživljavanje, podučavanje i usvajanje znanja. U suradničkom učenju sva polja obrazovanja mogu biti osmišljena putem aktivnog pristupa raznim suradničkim tehnikama učenja. Suradničko učenje utječe na kritičko mišljenje koje je ustvari neovisno mišljenje. Tu je sada polazna informacija cilj koji treba analizirati i razriješiti vlastitim kritičkim mišljenjem sa svrhom razvoja osobnih vještina i znanja te pozitivnog stava prema učenju. Jedan od tehnika suradničkog učenja je Akademska kontroverzija kao izvrsna metoda učenja jer je jednostavna i vrlo korisna istraživačka i suradnička tehnika. Ne zahtjeva mnogo vremena za pripremu kao većina tehnika suradničkog učenja, može biti vrlo kratka a efektna i studentima nadasve zanimljiva. U ovom radu upravo je ona istaknuta kao najzanimljivija tehnika jer su studenti aktivno uključeni u raspravu zastupanjem ili osporavanjem zadane teze nezavisno od osobnog stava

tehnike učenja, aktivno učenje, suradničko učenje

nije evidentirano

engleski

Academic Controversy as A Cooperative Learning Technique

nije evidentirano

learning methods, active learning, cooperative learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXII (3)

2016.

131-137

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija