Akademska kontroverzija kao tehnika suradničkog učenja (CROSBI ID 238405)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Mandušić, Dubravka
hrvatski
Akademska kontroverzija kao tehnika suradničkog učenja
Danas se u procesu obrazovanja sve više radi na tome da načini učenja i podučavanja aktivno uključuju sve sudionike nastave u zajedničku interakciju. Do sada su učenici u većini slučajeva bili pasivni slušatelji koji su samo dobivali informacije od nastavnika ne sudjelujući u njihovom prikupljanju, komentiranju i analizi. U suradničkom učenju uloga učenika se znatno mijenja jer učenik treba preuzeti odgovornost svoga učenja, odgovornost slušanja te aktivnog prikupljanja informacija. To je učenje koje se usvaja kroz spontanost, istraživanje, proživljavanje, podučavanje i usvajanje znanja. U suradničkom učenju sva polja obrazovanja mogu biti osmišljena putem aktivnog pristupa raznim suradničkim tehnikama učenja. Suradničko učenje utječe na kritičko mišljenje koje je ustvari neovisno mišljenje. Tu je sada polazna informacija cilj koji treba analizirati i razriješiti vlastitim kritičkim mišljenjem sa svrhom razvoja osobnih vještina i znanja te pozitivnog stava prema učenju. Jedan od tehnika suradničkog učenja je Akademska kontroverzija kao izvrsna metoda učenja jer je jednostavna i vrlo korisna istraživačka i suradnička tehnika. Ne zahtjeva mnogo vremena za pripremu kao većina tehnika suradničkog učenja, može biti vrlo kratka a efektna i studentima nadasve zanimljiva. U ovom radu upravo je ona istaknuta kao najzanimljivija tehnika jer su studenti aktivno uključeni u raspravu zastupanjem ili osporavanjem zadane teze nezavisno od osobnog stava
tehnike učenja, aktivno učenje, suradničko učenje
nije evidentirano
engleski
Academic Controversy as A Cooperative Learning Technique
nije evidentirano
learning methods, active learning, cooperative learning
nije evidentirano