Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu (CROSBI ID 238395)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena Povezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 263-281

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena

hrvatski

Povezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu

Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati povezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu. Internet snažno djeluje i u velikoj mjeri oblikuje živote svih kategorija stanovništva, od onih najmlađih do onih najstarijih, a količina vremena koju djeca i mladi provode on-line svakodnevno je u porastu. U ispitivanju je sudjelovalo 2395 ispitanika (1201 učenik prvih razreda srednjih škola, te 1194 učenika trećih razreda srednjih škola) iz 18 srednjih škola Sisačko-moslavačke i Zagrebačke županije. Dobivene su niske negativne korelacije školskog uspjeha na svim kompozitnim varijablama (Zakonom nedozvoljena ponašanja, Osobno i društveno neodgovorno ponašanje, Komuniciranje s nepoznatim osobama, Ponašanje na štetu drugih, Manipuliranje svojim i tuđim podacima). Podaci prikazani u ovom radu doprinose proširivanju spoznaja o ponašanju srednjoškolaca te mogu pomoći roditeljima, učiteljima i nastavnicima te svim stručnjacima koji se bave prevencijom rizičnih ponašanja djece i mladih na Internetu.

Internet ; rizična ponašanja ; srednjoškolci ; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The connection between academic achievement and risk behaviors of high school students on the Internet

nije evidentirano

Internet ; risk behaviors ; high school ; school success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

157 (3)

2016.

263-281

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija