Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Školski kurikulum u funkciji razvoja socijalnih vještina učenika (CROSBI ID 238299)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Blažević, Ines Školski kurikulum u funkciji razvoja socijalnih vještina učenika // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 71-84

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Blažević, Ines

hrvatski

Školski kurikulum u funkciji razvoja socijalnih vještina učenika

Školski kurikulum, kroz jezgrovne, diferencirane i međupredmetne teme nastoji poticati individualni i socijalni razvoj učenika, njegovati vještine i sposobnosti prilagođavanja koje pridonose uspostavljanju uspješ- nih odnosa s okruženjem i rezultiraju zadovoljstvom u školi, obitelji i zajednici. Stoga je cilj ovoga rada ispitati utjecaj školskoga kurikuluma, odnosno njegovih sukreatora (učenika N=841, učitelja N=254 i roditelja N=1619) na razvoj socijalnih vještina učenika unutar prvoga obrazovnoga razdoblja. Rezultati istraživanja su pokazali da su samoprocjene razvijenosti socijalnih vještina, učestalost provođenja nastavnih strategija koje potiču razvoj socijalnih vještina, indeks vršnjačke prihvaćenosti te emocionalno- socijalna pismenost roditelja međusobno povezane i višestruko umrežene odrednice školskoga kurikuluma koje imaju i prediktivnu vrijednost. Školski kurikulum u funkciji razvoja socijalnih vještina učenika isprepleten je školskim, obiteljskim i vršnjačkim utjecajima koji teže suradnji i partnerstvu, dobrobiti i uključenosti na svim razinama života i rada škole, njezina okružja, nastave i cjeloživotnoga učenja.

školski kurikulum, socijalne vještine, vršnjačka prihvaćenost, nastavne strategije, roditelji, učenici, učitelji

nije evidentirano

engleski

The school curriculum in the development of social skills of pupils

nije evidentirano

school curriculum, social skills, peer acceptance of teaching strategies, parents, pupils, teachers.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1-2)

2015.

71-84

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija