Pregled bibliografske jedinice broj: 870545
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Edward Škaroruki" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Edward Škaroruki" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 76 (2013), 121-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 870545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Edward Škaroruki" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
(Methodological approach to the analysis and interpretation of the film "Edward Scissorhands" as a secondary school teaching unit)
Autori
Đordić, Ana
Izvornik
Hrvatski filmski ljetopis (1330-7665) 76
(2013);
121-130
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
"Edward Škaroruki", film strave, filmski plan, filmski prostor, kostimografija, karakterizacija lika
("Edward Scissorhands", horror film, field size, film scene, costume design, characterization)
Sažetak
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Edward Škaroruki" ("Edward Scissorhands", Tim Burton, 1990) u srednjoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus