Pregled bibliografske jedinice broj: 870541
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 84 (2015), 237-248 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 870541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
(Approach to the analysis and interpretation of the film "Let the right one in" as a teaching unit in secondary school)
Autori
Đordić, Ana
Izvornik
Hrvatski filmski ljetopis (1330-7665) 84
(2015);
237-248
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
"Neka uđe onaj pravi", Tomas Alfredson, nastava filma, skandinavska kinematografija, švedska kinematografija, vampir, vršnjačko nasilje
("Let the right one in", Tomas Alfredson, film classes, Scandinavian cinema, Swedish cinema, vampire, peer violence)
Sažetak
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Neka uđe onaj pravi" ("Låt den rätte komma in", Tomas Alfredson, 2008) u školama. Analiza i interpretacija filma nude dobru podlogu razgovoru o nacionalnim kinematografijama skandinavskog poluotoka, vršnjačkom nasilju, prikazima vampira i drugih fantastičnih bića kroz povijest različitih umjetnosti, čime se realiziraju obrazovne, odgojne i funkcionalne zadaće u nastavi. Sadržajno bogatstvo, slojevitost značenja i estetička vrijednost filma koji, uz ostalo, afirmira europske kinematografije, čine djelo Tomasa Alfredsona izvrsnim predmetom metodičke obrade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI