Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi (CROSBI ID 238293)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đordić, Ana
hrvatski
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Neka uđe onaj pravi" ("Låt den rätte komma in", Tomas Alfredson, 2008) u školama. Analiza i interpretacija filma nude dobru podlogu razgovoru o nacionalnim kinematografijama skandinavskog poluotoka, vršnjačkom nasilju, prikazima vampira i drugih fantastičnih bića kroz povijest različitih umjetnosti, čime se realiziraju obrazovne, odgojne i funkcionalne zadaće u nastavi. Sadržajno bogatstvo, slojevitost značenja i estetička vrijednost filma koji, uz ostalo, afirmira europske kinematografije, čine djelo Tomasa Alfredsona izvrsnim predmetom metodičke obrade.
"Neka uđe onaj pravi", Tomas Alfredson, nastava filma, skandinavska kinematografija, švedska kinematografija, vampir, vršnjačko nasilje
nije evidentirano
engleski
Approach to the analysis and interpretation of the film "Let the right one in" as a teaching unit in secondary school
nije evidentirano
"Let the right one in", Tomas Alfredson, film classes, Scandinavian cinema, Swedish cinema, vampire, peer violence
nije evidentirano