Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi (CROSBI ID 238293)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Đordić, Ana Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 84 (2015), 237-248

Podaci o odgovornosti

Đordić, Ana

hrvatski

Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Neka uđe onaj pravi" kao nastavne jedinice u srednjoj školi

Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Neka uđe onaj pravi" ("Låt den rätte komma in", Tomas Alfredson, 2008) u školama. Analiza i interpretacija filma nude dobru podlogu razgovoru o nacionalnim kinematografijama skandinavskog poluotoka, vršnjačkom nasilju, prikazima vampira i drugih fantastičnih bića kroz povijest različitih umjetnosti, čime se realiziraju obrazovne, odgojne i funkcionalne zadaće u nastavi. Sadržajno bogatstvo, slojevitost značenja i estetička vrijednost filma koji, uz ostalo, afirmira europske kinematografije, čine djelo Tomasa Alfredsona izvrsnim predmetom metodičke obrade.

"Neka uđe onaj pravi", Tomas Alfredson, nastava filma, skandinavska kinematografija, švedska kinematografija, vampir, vršnjačko nasilje

nije evidentirano

engleski

Approach to the analysis and interpretation of the film "Let the right one in" as a teaching unit in secondary school

nije evidentirano

"Let the right one in", Tomas Alfredson, film classes, Scandinavian cinema, Swedish cinema, vampire, peer violence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

2015.

237-248

objavljeno

1330-7665

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti