Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 870194

TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja


Buljan Culej, Jasminka; Antulić, Sandra; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja // Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 32-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 870194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja
(TIMSS 2015.: possible application results to improve the quality of education)

Autori
Buljan Culej, Jasminka ; Antulić, Sandra ; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja / - Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017, 32-32

Skup
Državni stručni skup ravnatelja osnovnih i srednjih škola i učeničkih domova

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20. - 22. 02. 2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.
(TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.)

Sažetak
U­ svrhu­ unapređenja­ kvalitete­ nastave­ Matematike­ te­ Prirode­ i­ društva­ napravljena­ je­ sekundarna kvalitativna­ analiza­ zadataka istraživanja TIMSS provedenoga 2015. ­godine u­ četvrtim ­razredima­ osnovnih­ škola.­ Postignuća­ učenika­ Republike­ Hrvatske analizirana­ su­ usporedbom­ riješenosti­ pojedinačnih­ zadataka­ na nacionalnoj­ i međunarodnoj­ razini.­ Na­ primjeru­ konkretnih­ ispitnih­ zadataka­ izdvojene­ su­ metodičke i­ sadržajne­ preporuke­ za­ unapređenje­ kurikuluma­ iz­ Matematike te­ Prirode­ i­ društva­ s­ osvrtom ­i­ na­ one­ nastavne­ sadržaje­ koji nisu­ zastupljeni­ u­ kurikulumu.­ Rezultati­ analiza­ podloga­ su­ za­ unapređenje­ kurikuluma­ i­ kvalitete­ nastave­ te­ za­ poboljšanje postignuća­ učenika­ u­ budućim­ istraživanjima. Primjer­ primjene­ rezultata­ istraživanja­ TIMSS­ jest­ i­ istraživanje­ koje­ obuhvaća­ analizu­ postignuća­ učenika­ iz­ Matematike­ i­ prirodoslovlja­ u­ odnosu­ na­ pohađanje­ predškolske­ ustanove.­ Rezultati istraživanja­ pridonose­ razumijevanju­ postignuća­ učenika­ te­ su­ vrlo vrijedna­ podloga­ za­ raspravu­ o­ mogućnostima­ unapređenja kvalitete­ odgoja­ i­ obrazovanja­ na­ razini­ sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Buljan Culej, Jasminka; Antulić, Sandra; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja // Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 32-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Buljan Culej, J., Antulić, S. & Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado (2017) TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja. U: Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja.
@article{article, year = {2017}, pages = {32-32}, keywords = {TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.}, title = {TIMSS 2015.: mogu\'{c}nosti primjene rezultata za unapre\djenje kvalitete odgoja i obrazovanja}, keyword = {TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, year = {2017}, pages = {32-32}, keywords = {TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.}, title = {TIMSS 2015.: possible application results to improve the quality of education}, keyword = {TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font