Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 646652)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Buljan Culej, Jasminka ; Antulić, Sandra ; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja // Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 32-32

Podaci o odgovornosti

Buljan Culej, Jasminka ; Antulić, Sandra ; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado

hrvatski

TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja

U­ svrhu­ unapređenja­ kvalitete­ nastave­ Matematike­ te­ Prirode­ i­ društva­ napravljena­ je­ sekundarna kvalitativna­ analiza­ zadataka istraživanja TIMSS provedenoga 2015. ­godine u­ četvrtim ­razredima­ osnovnih­ škola.­ Postignuća­ učenika­ Republike­ Hrvatske analizirana­ su­ usporedbom­ riješenosti­ pojedinačnih­ zadataka­ na nacionalnoj­ i međunarodnoj­ razini.­ Na­ primjeru­ konkretnih­ ispitnih­ zadataka­ izdvojene­ su­ metodičke i­ sadržajne­ preporuke­ za­ unapređenje­ kurikuluma­ iz­ Matematike te­ Prirode­ i­ društva­ s­ osvrtom ­i­ na­ one­ nastavne­ sadržaje­ koji nisu­ zastupljeni­ u­ kurikulumu.­ Rezultati­ analiza­ podloga­ su­ za­ unapređenje­ kurikuluma­ i­ kvalitete­ nastave­ te­ za­ poboljšanje postignuća­ učenika­ u­ budućim­ istraživanjima. Primjer­ primjene­ rezultata­ istraživanja­ TIMSS­ jest­ i­ istraživanje­ koje­ obuhvaća­ analizu­ postignuća­ učenika­ iz­ Matematike­ i­ prirodoslovlja­ u­ odnosu­ na­ pohađanje­ predškolske­ ustanove.­ Rezultati istraživanja­ pridonose­ razumijevanju­ postignuća­ učenika­ te­ su­ vrlo vrijedna­ podloga­ za­ raspravu­ o­ mogućnostima­ unapređenja kvalitete­ odgoja­ i­ obrazovanja­ na­ razini­ sustava.

TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.

nije evidentirano

engleski

TIMSS 2015.: possible application results to improve the quality of education

nije evidentirano

TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-32.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Podaci o skupu

Državni stručni skup ravnatelja osnovnih i srednjih škola i učeničkih domova

pozvano predavanje

20.02.2017-22.02.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Fizika, Pedagogija

Poveznice