TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 646652)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Buljan Culej, Jasminka ; Antulić, Sandra ; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado
hrvatski
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja
U svrhu unapređenja kvalitete nastave Matematike te Prirode i društva napravljena je sekundarna kvalitativna analiza zadataka istraživanja TIMSS provedenoga 2015. godine u četvrtim razredima osnovnih škola. Postignuća učenika Republike Hrvatske analizirana su usporedbom riješenosti pojedinačnih zadataka na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Na primjeru konkretnih ispitnih zadataka izdvojene su metodičke i sadržajne preporuke za unapređenje kurikuluma iz Matematike te Prirode i društva s osvrtom i na one nastavne sadržaje koji nisu zastupljeni u kurikulumu. Rezultati analiza podloga su za unapređenje kurikuluma i kvalitete nastave te za poboljšanje postignuća učenika u budućim istraživanjima. Primjer primjene rezultata istraživanja TIMSS jest i istraživanje koje obuhvaća analizu postignuća učenika iz Matematike i prirodoslovlja u odnosu na pohađanje predškolske ustanove. Rezultati istraživanja pridonose razumijevanju postignuća učenika te su vrlo vrijedna podloga za raspravu o mogućnostima unapređenja kvalitete odgoja i obrazovanja na razini sustava.
TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.
nije evidentirano
engleski
TIMSS 2015.: possible application results to improve the quality of education
nije evidentirano
TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
32-32.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Podaci o skupu
Državni stručni skup ravnatelja osnovnih i srednjih škola i učeničkih domova
pozvano predavanje
20.02.2017-22.02.2017
Opatija, Hrvatska