Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strukturalno modeliranje (SEM) u pedagogiji (CROSBI ID 58428)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Opić, Siniša ; Maras, Nevenka Structural Equation Modeling (SEM) in Pedagogy / Strukturalno modeliranje (SEM) u pedagogiji // Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja / Opić, Siniša ; Bognar, Branko ; Ratković, Snežana (ur.). Zagreb, 2017. str. 54-78

Podaci o odgovornosti

Opić, Siniša ; Maras, Nevenka

hrvatski

Strukturalno modeliranje (SEM) u pedagogiji

Autori prikazuju specifičnosti primjene strukturalnog modeliranja (SEM) u pedagogiji. U radu su ukazane specifičnosti mjernog modela (CFA) i strukturnog modela, te rekurzivnih i nerekurzivnih modela. Elaborirani su apsolutni, inkrementalni (relativni, komparativni) i parsimonični indeksi prikladnosti. Poseban naglasak stavljen je na analizu traga kao posebnu vrstu SEM-a, te njezin grafički prikaz - dijagram traga.Prikazan je i testiran medijacijski odnos te je objašnjena moderacija. Konstruiran je i inicijalni konfirmatorni model (CFA) u SEM-u. S ciljem konstruiranja pouzdanog CFA modela (budući da su indeksi prikladnosti loši) provedena je modifikacija s ciljem podudaranja empirijskog i hipotetskog/prediktivnog modela. Dodatno, s ciljem dobivanja boljeg, pouzdanijeg modela u CFA elaborirani (testirani) su dodatni testovi (Common Method Bias) s ciljem utvrđivanja vrijednosti varijance koja može biti objašnjena zasebnim/jednim faktorom, poput: Herman's single factor, Common Latent Factor i Marker variable.

kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, istraživanje odgoja

nije evidentirano

engleski

Structural Equation Modeling (SEM) in Pedagogy

Autori prikazuju specifičnosti primjene strukturalnog modeliranja (SEM) u pedagogiji. U radu su ukazane specifičnosti mjernog modela (CFA) i strukturnog modela, te rekurzivnih i nerekurzivnih modela. Elaborirani su apsolutni, inkrementalni (relativni, komparativni) i parsimonični indeksi prikladnosti. Poseban naglasak stavljen je na analizu traga kao posebnu vrstu SEM-a, te njezin grafički prikaz - dijagram traga.Prikazan je i testiran medijacijski odnos te je objašnjena moderacija. Konstruiran je i inicijalni konfirmatorni model (CFA) u SEM-u. S ciljem konstruiranja pouzdanog CFA modela (budući da su indeksi prikladnosti loši) provedena je modifikacija s ciljem podudaranja empirijskog i hipotetskog/prediktivnog modela. Dodatno, s ciljem dobivanja boljeg, pouzdanijeg modela u CFA elaborirani (testirani) su dodatni testovi (Common Method Bias) s ciljem utvrđivanja vrijednosti varijance koja može biti objašnjena zasebnim/jednim faktorom, poput: Herman's single factor, Common Latent Factor i Marker variable.

quantitative methods, qualitative methods, mixed methods research

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-78.

objavljeno

Podaci o knjizi

Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja

Opić, Siniša ; Bognar, Branko ; Ratković, Snežana

Zagreb:

2017.

978-953-8115-18-9

Povezanost rada

Pedagogija