Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja (CROSBI ID 15006)

Urednička knjiga | ostalo

New Approaches to Research Methodology in Education / Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja / Opić, Siniša ; Bognar, Branko ; Ratković, Snežana (ur.) Zagreb, 2017

Podaci o odgovornosti

Opić, Siniša ; Bognar, Branko ; Ratković, Snežana

hrvatski

Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja

Monografija Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja predstavlja pokušaj otvaranja komunikacije između znanstvenika različitih provenijencija. Jedan od važnih razloga nastanka ove monografije jest pokušaj afirmacije znanstvenog pluralizma koji upućuje na raznolikost znanstvenih pristupa, što bi trebalo omogućiti kvalitetniju znanstvenu spoznaju i unapređenje različitih područja odgojne prakse. Radovi su podijeljeni u tri tematske cjeline: kvantitativne, kvalitativne i kombinirane metode istraživanja. U svakoj cjelini su, osim autora iz Republike Hrvatske, uključeni i autori iz drugih zemalja: Bosne i Hercegovine, Kanade i Norveške. Monografija Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja omogućiti će dublje i šire metodološke smjernice za istraživanje odgoja.

kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, istraživanje odgoja

nije evidentirano

engleski

New Approaches to Research Methodology in Education

Monografija Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja predstavlja pokušaj otvaranja komunikacije između znanstvenika različitih provenijencija. Jedan od važnih razloga nastanka ove monografije jest pokušaj afirmacije znanstvenog pluralizma koji upućuje na raznolikost znanstvenih pristupa, što bi trebalo omogućiti kvalitetniju znanstvenu spoznaju i unapređenje različitih područja odgojne prakse. Radovi su podijeljeni u tri tematske cjeline: kvantitativne, kvalitativne i kombinirane metode istraživanja. U svakoj cjelini su, osim autora iz Republike Hrvatske, uključeni i autori iz drugih zemalja: Bosne i Hercegovine, Kanade i Norveške. Monografija Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja omogućiti će dublje i šire metodološke smjernice za istraživanje odgoja.

quantitative methods, qualitative methods, mixed methods research

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb:

2017.

978-953-8115-18-9

312

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija