Preferencije potrošača na hrvatskom tržištu sira (CROSBI ID 410078)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Orešković, Vida
Kovačić, Damir
hrvatski
Preferencije potrošača na hrvatskom tržištu sira
Ulaskom Hrvatske u EU pojačat će se konkurencija na domaćem tržištu sira. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja su potrošački zahtjevi na hrvatskom tržištu sira odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedeni su dubinski intervju (n = 10) i anketno ispitivanje (n = 400). Pomoću varijable uključenost potrošača sira ispitanici su podijeljeni u tri segmenta, niski, srednji i visoki. Dobiveni segmenti značajno se razlikuju s prema obilježjima u kupnji i potrošnji sira te prema stavovima i mišljenima o siru. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima sira za izradu marketinškog programa.
sir ; potrošači ; segment ; uključenost
nije evidentirano
engleski
Consumer preferences in the Croatian cheese market
nije evidentirano
cheese ; consumers ; segment ; involvement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
11.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb