Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru (CROSBI ID 410077)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kolega, Jakov
Kovačić, Damir
hrvatski
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru
U posljednje vrijeme, svijet bilježi povećanje potražnje za ekološkim proizvodima koji zadovoljavajući stroge standarde ekološke proizvodnje dobivaju eko-oznaku. Eko–oznake kao snažan alat u ekološkom marketingu predmet su brojnih istraživanja. Predmet ovog istraživanja je utjecaj eko–oznaka na ponašanje potrošača, odnosno na donošenje odluke o kupnji proizvoda s eko-oznakom. Kupci takvih proizvoda postaju ciljana skupina potrošača u ekološkom marketingu. Za potrebe istraživanja u ovom diplomskom radu provedeno je 50 dubinskih intervjua, 25 na području grada Zagreba i 25 na području grada Zadra. Analizom sadržaja dubinskih intervjua uvidjeti ćemo utjecaj eko-oznake na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda s eko-oznakom, njihove stavove, navike, motive i faktore koji utječu o odluci za kupnju, te povjerenje potrošača u eko-oznaku.
Eko-oznaka ; ponašanje potrošača ; stavovi ; navike ; motivi ; ekološki marketing
nije evidentirano
engleski
The impact of the Eco-labels on the attitudes and behavior of organic products consumers - -Eksploratory research in the City of Zagreb and Zadar
nije evidentirano
Eko-label, consumers behaviour ; attitudes ; habits ; motives ; eco-marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
08.03.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb