Marketing plan poljoprivredne zadruge Plešivica na EU tržištu (CROSBI ID 410075)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rubinić, Matea
Kovačić, Damir
hrvatski
Marketing plan poljoprivredne zadruge Plešivica na EU tržištu
U razdoblju koje slijedi na tržištu će se dogoditi brojne promjene, tako ni tržište vina neće biti pošteđeno istih. Nakon ulaska u Europsku uniju povećati će se količine vina na tržištu te će doći do promjene cijena. Šansu za opstanak imaju samo oni vinari koji spremno dočekaju novonastalu situaciju. Poljoprivredna zadruga Plešivica njeguje dugu tradiciju otkupa grožđa i proizvodnje vina na domaćem tržištu ali nova situacija zahtjeva određenu prilagodbu. U sklopu ovog rada provedeno je istraživanje na sto ispitanika koje pokazalo je kako su potrošači i dalje više skloni domaćem vinima ali i kako proizvodi zadruge nisu dovoljno poznati na Zagrebačkom tržištu. Kako bi zadruga i dalje mogla uspješno poslovati potrebno je da se više približi kupcima sudjelovanjem na sajmovima te prigodnim degustacijama te stavljanje težišta na povećanje prodaje kvalitetnih vina.
tržište vina ; poljoprivredna zadruga ; potrošnja vina ; promocija
nije evidentirano
engleski
Marketing Plan for Agricultural Cooperative Plešivica on the EU Market
nije evidentirano
wine market, agricultural cooperatives ; wine consumption ; promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
18.06.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb