Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi (CROSBI ID 238120)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đordić, Ana ; Modrić, Jelena
hrvatski
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Skafander i leptir" ("Le scaphandre et le papillon", Julian Schnabel, 2007) u srednjoj školi.
nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, mašta, sjećanje, sindrom zaključana čovjeka
nije evidentirano
engleski
Methodical approach to the analysis and interpretation of the film "The Diving Bell and the Butterfly" as a secondary school teaching unit
nije evidentirano
teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome
nije evidentirano