Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi (CROSBI ID 238120)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Đordić, Ana ; Modrić, Jelena Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 88 (2016), 189-198

Podaci o odgovornosti

Đordić, Ana ; Modrić, Jelena

hrvatski

Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi

Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Skafander i leptir" ("Le scaphandre et le papillon", Julian Schnabel, 2007) u srednjoj školi.

nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, mašta, sjećanje, sindrom zaključana čovjeka

nije evidentirano

engleski

Methodical approach to the analysis and interpretation of the film "The Diving Bell and the Butterfly" as a secondary school teaching unit

nije evidentirano

teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome

nije evidentirano

Podaci o izdanju

88

2016.

189-198

objavljeno

1330-7665

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti