Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom (CROSBI ID 238096)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377

Podaci o odgovornosti

Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka

hrvatski

Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom

Refleksivna praksa te upravljanje razredom i disciplina smatraju se važnim područjima za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi te u njihovu profesionalnom razvoju. Stoga je cilj istraživanja bio odrediti intenzitet i smjer utjecaja refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Istraživanje je obuhvaćalo neprobabilistički uzorak učitelja u Republici Hrvatskoj u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini. Instrument je istraživanja bio anketni upitnik. Kontrolna skupina sudjelovala je u edukaciji, a eksperimentalna i u provođenju refleksivne prakse te korištenju Vodiča za refleksiju.Rezultati su analizirani i obrađeni modeliranjem strukturnih jednadžbi (SEM) te je potvrđen pozitivan utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Dodatno je, usporedbom rangova razlika srednjih vrijednosti početnog i završnog mjerenja, utvrđeno kako primjena refleksivne prakse rezultira pozitivnijom samoprocjenom ponašanja i većim zadovoljstvom poslom u upravljanju razredom i disciplinom u odnosu na samu edukaciju

refleksivna praksa ; samoprocjena ponašanja učitelja ; upravljanje razredom i disciplina ; zadovoljstvo poslom

nije evidentirano

engleski

The influence of the reflective practice on the behaviour self-assessment and job satisfaction of teachers in classroom management and discipline

nije evidentirano

classroom management and discipline ; job satisfaction ; teacher behaviour self-assessment ; reflective practice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (3)

2016.

357-377

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice