Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 869571

Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom


Bilač, Sanja; Miljković, Dubravka
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 869571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom
(THE INFLUENCE OF THE REFLECTIVE PRACTICE ON THE BEHAVIOUR SELF-ASSESSMENT AND JOB SATISFACTION OF TEACHERS IN CLASSROOM MANAGEMENT AND DISCIPLINE)

Autori
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), 3; 357-377

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
refleksivna praksa, samoprocjena ponašanja učitelja, upravljanje razredom i disciplina, zadovoljstvo poslom
(classroom management and discipline, job satisfaction, teacher behaviour self-assessment, reflective practice)

Sažetak
Refleksivna praksa te upravljanje razredom i disciplina smatraju se važnim područjima za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi te u njihovu profesionalnom razvoju. Stoga je cilj istraživanja bio odrediti intenzitet i smjer utjecaja refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Istraživanje je obuhvaćalo neprobabilistički uzorak učitelja u Republici Hrvatskoj u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini. Instrument je istraživanja bio anketni upitnik. Kontrolna skupina sudjelovala je u edukaciji, a eksperimentalna i u provođenju refleksivne prakse te korištenju Vodiča za refleksiju.Rezultati su analizirani i obrađeni modeliranjem strukturnih jednadžbi (SEM) te je potvrđen pozitivan utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Dodatno je, usporedbom rangova razlika srednjih vrijednosti početnog i završnog mjerenja, utvrđeno kako primjena refleksivne prakse rezultira pozitivnijom samoprocjenom ponašanja i većim zadovoljstvom poslom u upravljanju razredom i disciplinom u odnosu na samu edukaciju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Miljković (autor)

Avatar Url Sanja Bilač (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bilač, Sanja; Miljković, Dubravka
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Bilač, S. & Miljković, D. (2016) Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (3), 357-377.
@article{article, year = {2016}, pages = {357-377}, keywords = {classroom management and discipline, job satisfaction, teacher behaviour self-assessment, reflective practice}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {THE INFLUENCE OF THE REFLECTIVE PRACTICE ON THE BEHAVIOUR SELF-ASSESSMENT AND JOB SATISFACTION OF TEACHERS IN CLASSROOM MANAGEMENT AND DISCIPLINE}, keyword = {classroom management and discipline, job satisfaction, teacher behaviour self-assessment, reflective practice} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font