Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište (CROSBI ID 410055)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šakić, Branka
Kovačić, Damir
hrvatski
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište
Posljednjih nekoliko godina pojačana je konkurencija na domaćem tržištu kiselog kupusa. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja bili su potrošački zahtjevi na zagrebačkom tržištu kiselog kupusa odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedena je desk analiza tržišta, dubinski intervju (n = 11) te anketno ispitivanje (n = 100). Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima kiselog kupusa za izradu marketinškog programa.
Kiseli kupus ; potrošači ; anketno istraživanje
nije evidentirano
engleski
The possibility of introducing sauerkraut market brand on the Zagreb market
nije evidentirano
Sauerkraut ; consumer ; consumer survey
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
05.04.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb