Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište (CROSBI ID 410055)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šakić, Branka Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište / Kovačić, Damir (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2004

Podaci o odgovornosti

Šakić, Branka

Kovačić, Damir

hrvatski

Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište

Posljednjih nekoliko godina pojačana je konkurencija na domaćem tržištu kiselog kupusa. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja bili su potrošački zahtjevi na zagrebačkom tržištu kiselog kupusa odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedena je desk analiza tržišta, dubinski intervju (n = 11) te anketno ispitivanje (n = 100). Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima kiselog kupusa za izradu marketinškog programa.

Kiseli kupus ; potrošači ; anketno istraživanje

nije evidentirano

engleski

The possibility of introducing sauerkraut market brand on the Zagreb market

nije evidentirano

Sauerkraut ; consumer ; consumer survey

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

05.04.2004.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)