Analiza novijih prehrambenih trendova (CROSBI ID 410051)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Lang, Petra
Kovačić, Damir
hrvatski
Analiza novijih prehrambenih trendova
Da bi mogli uvesti gotov proizvod na tržište prvo što trebamo napraviti jest analiza samog tržišta i stanje proizvoda na tržištu. Tržište prehrambenih proizvoda je raznovrsno i veliko te je za njegovu analizu potrebno puno istraživačkog rada i truda. Da bi analizirali tržište poljoprivrednih proizvoda trebamo upoznati način na koji potrošač razmišlja što je navedeno u dijelu Ponašanje potrošača. Kako sam naziv ovog rada sadrži riječ „trend“, dano je objašnjenje za potrebu analiziranja istog na tržištu, a kao cilj rada navedeni su prehrambeni trendovi od 2005. do 2010. godine. Tema ovog rada je prehrambeno ponašanje većine ljudi koje je uvjetovano društvenim mega trendovima, kao što je sve veći broj zaposlenih žena koje nemaju vremena za kuhanje, brzi ritam života, sve veći broj samačkih kućanstava i sl. Iz toga su proizašli prehrambeni trendovi kao što su Fast Food, Convenience Cooking ili Hand Held Food. Globalizacija prehrane i sve veći utjecaj multinacionalnih prehrambenih lanaca koji su doveli do nekih drugih trendova kao što su Cheap Basics ili sve veći broj ekološki i društveno osviješćenih potrošača koji su doveli do Ethic Food, DOC Food ili Nature Food.
tržište ; trend ; potrošač
nije evidentirano
engleski
Analysis of recent food trends
nije evidentirano
market ; trends ; consumer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
17.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb