Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 869105

Razlike u motivaciji za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika u učenika mlađe školske dobi


Karlak, Manuela; Šimić, Dajana
Razlike u motivaciji za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika u učenika mlađe školske dobi // Strani jezici, 45 (2016), 2; 70-87 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 869105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u motivaciji za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika u učenika mlađe školske dobi
(Motivational differences in learning English and German as foreign languages in younger school-aged learners)

Autori
Karlak, Manuela ; Šimić, Dajana

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 45 (2016), 2; 70-87

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
motivacija, engleski i njemački kao strani jezici, izloženost u izvannastavnom kontekstu, razlozi za učenje
(motivation, English and German as foreign languages, out-of-school exposure, reasons for learning)

Sažetak
Dosadašnja istraživanja ukazuju na važnost motivacije u ovladavanju inim jezikom kao i na mogućnost da jačina motivacije može varirati ovisno o tome o kojem ciljnom jeziku je riječ, što se pak ponajprije dovodi u vezu s društvenom dimenzijom motivacije. Cilj ovog rada bio je kod hrvatskih učenika mlađe školske dobi, koji istodobno uče engleski i njemački kao strane jezike, istražiti razlike u motivaciji i s njom povezanih čimbenika s obzirom na: jačinu motivacije, željenu razinu ovladanosti stranim jezikom, izloženost u izvannastavnom kontekstu te razloge za učenje pojedinih jezika. Utvrđene su značajno više vrijednosti svih varijabla u korist engleskoga jezika u odnosu na njemački, kao i zanimljive kvalitativne razlike u pogledu razloga učenja dva strana jezika koje odražavaju snažne globalne i društvene utjecaje na motivaciju i ovladavanje stranim jezikom, pri čemu se višejezičnost ističe kao važan mehanizam kojim učenici njeguju različite supostojeće identitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Manuela Karlak (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Karlak, Manuela; Šimić, Dajana
Razlike u motivaciji za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika u učenika mlađe školske dobi // Strani jezici, 45 (2016), 2; 70-87 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Karlak, M. & Šimić, D. (2016) Razlike u motivaciji za učenje engleskog i njemačkog kao stranih jezika u učenika mlađe školske dobi. Strani jezici, 45 (2), 70-87.
@article{article, year = {2016}, pages = {70-87}, keywords = {motivacija, engleski i njema\v{c}ki kao strani jezici, izlo\v{z}enost u izvannastavnom kontekstu, razlozi za u\v{c}enje}, journal = {Strani jezici}, volume = {45}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Razlike u motivaciji za u\v{c}enje engleskog i njema\v{c}kog kao stranih jezika u u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {motivacija, engleski i njema\v{c}ki kao strani jezici, izlo\v{z}enost u izvannastavnom kontekstu, razlozi za u\v{c}enje} }
@article{article, year = {2016}, pages = {70-87}, keywords = {motivation, English and German as foreign languages, out-of-school exposure, reasons for learning}, journal = {Strani jezici}, volume = {45}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Motivational differences in learning English and German as foreign languages in younger school-aged learners}, keyword = {motivation, English and German as foreign languages, out-of-school exposure, reasons for learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • ERIH PLUS
  • Linguistic Bibliography Online
  • MLA Directory of Periodicals
  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font