Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda učenja u glazbi (CROSBI ID 646443)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radica, Davorka Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda učenja u glazbi // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / B.Jerković, T.Škojo (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 539-551

Podaci o odgovornosti

Radica, Davorka

hrvatski

Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda učenja u glazbi

Suvremeni kompetencijski pristup obrazovanju usredotočen na učenika/studenta, iskristalizirao je ishode učenja kao središnju kategoriju prema kojoj je usmjereno, ne samo uobičajeno formuliranje ciljeva i zadataka odgoja i obrazovanja, nego i cjelokupno preispitivanje kvalitete obrazovno-odgojnih sustava i vrednovanje njihove uspješnosti u suvremenom društvu. Programi i dokumenti koji su, sukladno provedbi bolonjskog procesa u europskom krugu, usmjereni ka definiranju ishoda učenja, rezultirali su i Ishodima učenja u obrazovanju profesionalnih glazbenika, a radi se o dokumentima u kojima su ishodi učenja u prvom, drugom i trećem ciklusu studija glazbe podijeljeni na praktične, teorijske i generičke. Visoka razina apstrakcije prema kojoj su usmjerene formulacije ovakvih krajnjih ishoda učenja, glazbenim pedagozima otvara veliko područje istraživanja u smislu preciznijeg određivanja parametara njihove konkretizacije, sistematizacije i načina stupnjevanja sukladno načelnoj podjeli glazbenih predmeta na teorijske i praktične. Ti će parametri u svakom slučaju uključivati i uobičajene (tradicionalne) odgojno- obrazovne aspekte nastave glazbe ali i krajnje specificiranu primjenu opće didaktičke matrice za određivanje ishoda učenja u vidu temeljnog kategoriziranja znanja na kognitivno, psihomotoričko i afektivno područje.

ishodi učenja, glazbeno obrazovanje, područja znanja, teorijski predmeti, instrumentalni predmeti

nije evidentirano

engleski

The parameters of systematization and gradation of learning outcomes in music

nije evidentirano

learning outcomes, music education, knowledge areas, theoretical subjects, instrumental subjects.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

539-551.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

B.Jerković, T.Škojo

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Znanost o umjetnosti