Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Solfeggio kao učenje glazbenog jezika – ulazne i izlazne kompetencije na vertikali glazbenog obrazovanja (CROSBI ID 646431)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radica, Davorka Solfeggio kao učenje glazbenog jezika – ulazne i izlazne kompetencije na vertikali glazbenog obrazovanja // Sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća / Davorka Radica, Vito Balić (ur.). Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 227-240

Podaci o odgovornosti

Radica, Davorka

hrvatski

Solfeggio kao učenje glazbenog jezika – ulazne i izlazne kompetencije na vertikali glazbenog obrazovanja

Znanja i vještine stečene na nastavi solfeggia preduvjet su učenju i razumijevanju glazbe na svim ostalim glazbenim predmetima, od kompleksnih i međusobno povezanih disciplina koje razotkrivaju glazbeni slog, tj. načine strukturiranosti glazbenog materijala, do najpraktičnijih znanja i vještina koje se odnose na pjevanje i sviranje glazbenih instrumenata. Kod sistematiziranja sadržaja na vertikali glazbenog obrazovanja, od glazbenih vrtića do završnih godina glazbenih akademija, načelno se moraju uzeti u obzir dva osnovna aspekta učenja: subjekt – učenik (student) sa svim zakonitostima slušne percepcije i razvojne psihologije, te objekt – glazba (glazbeni materijal), koji se u tradicionalnom smislu primarno odnosi na tonalitetni sustav. U radu će se razmotriti oba navedena aspekta sadržajne problematike solfeggia. Subjekt – okvirnim određivanjem tzv. ulaznih i izlaznih kompetencija predmeta na ključnim točkama vertikale glazbenog obrazovanja, uzimajući u obzir preciznu sistematizaciju faktografskih i slušnih znanja i vještina, te proces spoznajnih mikrosinteza i makrosinteza. Objekt - utvrđivanjem temeljnih pretpostavki sinkronijskog pristupa glazbenom materijalu kao sadržaju solfeggia. Sinteza tradicionalnog i suvremenog u nastavi moguća je jedino uz poštivanje prave prirode subjekta i objekta, što je ujedno i pouzdan način pronalaženja njihovih dodirnih točaka.

znanja, vještine, ishodi učenja, muzikalnost, glazbeni materijal

nije evidentirano

engleski

Learning the Music Language through Solfeggio - Input and Output Competences of Music Education

nije evidentirano

knowledge, skills, learning outcomes, musicality, music material

nije evidentirano

Podaci o prilogu

227-240.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sinteza tradicionalnog i suvremenog u glazbenom odgoju i obrazovanju 21. stoljeća

Davorka Radica, Vito Balić

Split: Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu

978-953-6617-37-1

Podaci o skupu

5. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

predavanje

15.05.2015-17.05.2015

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Znanost o umjetnosti