Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli (CROSBI ID 646394)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Neuberg, Marijana ; Veronek, Jurica ; Sajko, Melita
hrvatski
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli
Bol je jedan od najčešćih simptoma koji pacijenti osjećaju. Osim fizičke komponente postoji i emocionalno-psihološka komponenta boli pa tako svaka osoba bol osjeća na drugi način. Bol se može ukloniti ili umanjiti različitim terapijskim nefarmakološkim i farmakološkim sredstvima. Često su nefarmakološke metode zanemarene u odnosu na farmakološke, posebno kod akutne boli, i pacijenti su skloni sami uzimati lijekove za suzbijanje boli bez savjetovanja sa liječnikom ili ljekarnikom. Cilj ovog rada je utvrditi koliko reklamiranje OTC lijekova protiv boli utječe na njihovu potrošnju među studentima VELV-a. Anketirano je 109 studenata studija Sestrinstva na Veleučilištu u Varaždinu i 86 studenata ostalih studijskih smjerova od kojih je bilo 27% studenata studija Elektrotehnike, 17% studenata studija Graditeljstvo, 24% studenata studija Multimedija, oblikovanje i primjena, 20% studenata studija Proizvodno strojarstvo te 12% studenata studija Tehnička i gospodarska logistika. Željeli smo istražiti u kojoj mjeri su mladi i relativno zdravi ljudi kod kojih se očekuje uglavnom akutna bol, skloni uzimati analgetike koji se mogu kupiti bez recepta i koliko misle da pritom reklamiranje tih proizvoda utječe na njihovu percepciju potrošnje analgetika i općenito na potrošnju analgetika.
bol, analgetici, sestrinske intervencije, utjecaj medija
nije evidentirano
engleski
The impact of the media on the consumption of painkillers
nije evidentirano
pain, analgesics, nursing interventions, the impact of the media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI
predavanje
04.10.2013-08.10.2013
Lovran, Hrvatska