Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničko razumijevanje čestične građe tvari u osnovnoj školi (CROSBI ID 409987)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kuzmić, Ivana Učeničko razumijevanje čestične građe tvari u osnovnoj školi / Planinić, Maja (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Kuzmić, Ivana

Planinić, Maja

hrvatski

Učeničko razumijevanje čestične građe tvari u osnovnoj školi

Učenici osnovnih škola imaju brojne poteškoće s razumijevanjem čestične građe tvari. Mnoge su njihove poteškoće dokumentirane u raznim zemljama svijeta, a jedan dio njih prikazan je i u materijalima Američke udruge za napredak znanosti (AAAS) pod nazivom Project 2061. Odabrano je 15 zadataka iz samoga projekta, koji su bili testirani na 1000 američkih učenika 6. do 9. razreda, a kojima se moglo procijeniti razumijevanje čestične građe tvari hrvatskih učenika. Testiranje je provedeno u Zagrebu, na 109 učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole grofa Janka Draškovića. Pokazalo se da ne postoji statistička razlika u uspjehu na testu između učenika sedmoga i osmoga razreda. Neke su se miskoncepcije pokazale vrlo čvrstima i pojavile su se i u sedmim i u osmim razredima. Usporedba s američkim učenicima pokazala je kako su hrvatski učenici statistički značajno uspješnije riješili test od američkih učenika, ali su brojne miskoncepcije, koje su se javile kod američkih učenika, bile prisutne i kod naših učenika osnovne škole. Na kraju su dani prijedlozi kako bi se kroz nastavu fizike te pogrešne ideje mogle promijeniti.

atomi, molekule, građa tvari, osnovna škola, nastava fizike, Project 2061

nije evidentirano

engleski

Elementary school students' understanding of particulate nature of matter

nije evidentirano

atoms, molcules, structure of matter, elementary school, physics education, Project 2061

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

30.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Fizika