Neka razmatranja o primjeni delfi metode u kvalitativnim istraživanjima odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 237953)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Eret, Lidija
hrvatski
Neka razmatranja o primjeni delfi metode u kvalitativnim istraživanjima odgoja i obrazovanja
Delfi metoda se već nekoliko desetljeća koristi kao prognostička metoda kojom se dobivaju podaci iz specifičnih područja istraživanja, a na temelju mišljenja i predviđanja stručnjaka toga područja. Osmišljena kako bi ukazala na trendove i mogući napredak u pitanjima koja se prvenstveno odnose na gospodarstvo, ekonomiju i politiku, uspješnošću u rezultatima pokazala se izuzetno prikladnom i u kvalitativnim istraživanjima odgoja i obrazovanja. Razlog je taj što su suvremena istraživanja usmjerena upravo na predviđanja uspješnosti određenih promjena i reformi u području odgoja i obrazovanja. Provedbi delfi metode u suvremenim istraživanjima u prilog ide ubrzani razvoj i napredak elektroničkih medija, odnosno digitalizacija komunikacije. Time se otvaraju drugačije i bolje mogućnosti provedbe delfi metode, razmjeni informacija, pristupu ispitanicima i obradi podataka. Ovaj rad donosi prikaz delfi metode, počevši od svrhe njene primjene do detaljnih metodoloških smjernica. Rad prvenstveno sadrži osvrt na rezultate suvremenih kvalitativnih istraživanja koja su delfi metodom pristupila problematici u pitanjima odgoja i obrazovanja. Ovim se radom također donose razmatranja uspješnosti primjene delfi metode u odgoju i obrazovanju, ali i neke dileme oko provedbe te istraživačke metode, a koje nalazimo u rezultatima suvremenih istraživanja ovog područja.
delfi metoda ; delfi metoda u odgoju i obrazovanju ; kvalitativna istraživanja u odgoju i obrazovanju ; prognostičke metode u istraživanjima odgoja i obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Some Observations on the Implementation of the Delphi Method in Qualitative Research Studies in Education
nije evidentirano
Delphi method ; Delphi method in education ; prognostic methods in education research studies ; qualitative research studies in education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66 (1)
2017.
77-94
objavljeno
0037-654X
1849-532X