Sadržaj, oblici i metode uspješne suradnje ravnatelja i pedagoga u osnovnoj školi (CROSBI ID 237947)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Šturlić, Nikolina ; Silov, Mile
hrvatski
Sadržaj, oblici i metode uspješne suradnje ravnatelja i pedagoga u osnovnoj školi
Važnu ulogu u razvitku škole imale su vrste komunikacije, te društvena i tehnička podjela rada. Početkom 20. stoljeća, škola je počela zapošljavati i specijalizirane stručnjake (pedagoge, psihologe i dr). Programski zadaci osnovne škole, profesionalne uloge i kompetencije upućuju ravnatelja i pedagoga u osnovnoj školi na uspješnu suradnju. U radu je prikazano istraživanje kojim je ispitano koji poslovi u osnovnoj školi potiču pedagoga i ravnatelja na suradnju (sadržaj) te koji su najčešći oblici i metode rada u njihovoj suradnji. Istraživanje je provedeno anonimno na uzorku od 40 ravnatelja i 40 pedagoga osnovnih škola koji su u tu svrhu ispunili anketne upitnike koji su obrađeni hi- kvadrat testom. Ispitanici su također ustupili svoje godišnje planove i programe rada kako bi se provela analiza sadržaja. Istraživanje je, osim popisa poslova u kojima ravnatelj i pedagog surađuju, pokazalo da najčešće surađuju kroz individualni i timski rad te metodom razgovora. Također se pokazalo da su ravnatelj i pedagog zadovoljniji svojom suradnjom kad duži period rade zajedno u istoj školi
Osnovna škola ; stručni suradnik ; pedagog ; ravnatelj ; sadržaj ; oblici ; metode ; suradnja
nije evidentirano
engleski
The content, forms and methods of successful cooperation principals and teachers in the primary schools
nije evidentirano
research assistant, educationist, head-master, elementary school, content, forms and methods of cooperation
nije evidentirano