Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama (CROSBI ID 237847)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kudek-Mirošević, Jasna ; Jurčević Lozančić, Anka
hrvatski
Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama
Temeljno opredjeljenje u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu za oživotvorenje prava djece s teškoćama u razvoju, podrazumijeva stalna nastojanja u poboljšanju i unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa i rehabilitacije djece s teškoćama. Brojna istraživanja pokazuju da su kompetencije odgojitelja i učitelja temeljni prediktori kvalitete odgoja i obrazovanja. Unatoč jasnoj potrebi za profesionalizacijom odgojitelja, učitelja i drugih obrazovnih djelatnika u odgoju i obrazovanju, očito je da upravo takva profesionalizacija i dalje predstavlja trajni izazov. Stoga se u ovom radu propituju stavovi učitelja i odgojitelja o inkluzivnom odgoju i obrazovanju te primjena inkluzije u redovitom predškolskome sustavu i redovitome osnovnoškolskom sustavu. Istraživanje je provedeno na uzorku od 303 ispitanika (171 učitelj u redovitim osnovnim školama i 132 odgojitelja u redovitim predškolskim ustanovama).
stavovi o inkluziji ; odgojitelji ; učitelji ; djeca i učenici s teškoćama
nije evidentirano
engleski
Attitudes educators and teachers regarding the implementation of inclusion in regular preschools and primary schools
nije evidentirano
attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis
nije evidentirano