Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama (CROSBI ID 237847)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kudek-Mirošević, Jasna ; Jurčević Lozančić, Anka Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 17-29

Podaci o odgovornosti

Kudek-Mirošević, Jasna ; Jurčević Lozančić, Anka

hrvatski

Stavovi odgojitelja i učitelja o provedbi inkluzije u redovitim predškolskim ustanovama i osnovnim školama

Temeljno opredjeljenje u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu za oživotvorenje prava djece s teškoćama u razvoju, podrazumijeva stalna nastojanja u poboljšanju i unaprjeđivanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa i rehabilitacije djece s teškoćama. Brojna istraživanja pokazuju da su kompetencije odgojitelja i učitelja temeljni prediktori kvalitete odgoja i obrazovanja. Unatoč jasnoj potrebi za profesionalizacijom odgojitelja, učitelja i drugih obrazovnih djelatnika u odgoju i obrazovanju, očito je da upravo takva profesionalizacija i dalje predstavlja trajni izazov. Stoga se u ovom radu propituju stavovi učitelja i odgojitelja o inkluzivnom odgoju i obrazovanju te primjena inkluzije u redovitom predškolskome sustavu i redovitome osnovnoškolskom sustavu. Istraživanje je provedeno na uzorku od 303 ispitanika (171 učitelj u redovitim osnovnim školama i 132 odgojitelja u redovitim predškolskim ustanovama).

stavovi o inkluziji ; odgojitelji ; učitelji ; djeca i učenici s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Attitudes educators and teachers regarding the implementation of inclusion in regular preschools and primary schools

nije evidentirano

attitudes about inclusion, preschool educators, primary school teachers with disabilitis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (2)

2014.

17-29

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost