Istraživanje razvoja gramatičke kompetencije: redoslijed usvajanja gramatičkih morfema (CROSBI ID 237818)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Semren, Mirjana
hrvatski
Istraživanje razvoja gramatičke kompetencije: redoslijed usvajanja gramatičkih morfema
Ovaj rad istražuje razvoj gramatičke kompetencije u međujeziku hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika. Razvoj gramatičke kompetencije istražen je na primjeru redoslijeda usvajanja gramatičkih morfema na različitim stupnjevima učenja. Razvojni obrasci usvajanja morfoloških obilježja gramatičke kompetencije istraženi su kod učenika 8. razreda osnovne škole (niži stupanj učenja) i 3. razreda srednje škole (viši stupanj učenja). Istraživanje razvoja gramatičke kompetencije provedeno je na korpusu koji se sastoji od prijepisa zvučnih zapisa dijelova razredne interakcije. Govorna produkcija učenika poticala se primjenom različitih komunikacijskih aktivnosti ovisno o stupnju učenja. Rezultati istraživanja otkrivaju da učenici višeg stupnja učenja u odnosu na učenike nižeg stupnja učenja pokazuju višu razinu gramatičke kompetencije pri usvajanja samo pojedinih gramatičkih morfema.
gramatička kompetencija, međujezik, redoslijed usvajanja gramatičkih morfema
nije evidentirano
engleski
The development of grammatical competence: the order of acquisition of grammatical morphemes
nije evidentirano
grammatical competence, interlanguage, the order of acquisition of grammatical morphemes
nije evidentirano