Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informal communication of color symbols (logos) UNIVERSITY NORTH in new colored areas (CROSBI ID 646256)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hunjet, Anica ; Geček, Robert ; Parac Osterman, Đurđica Informal communication of color symbols (logos) UNIVERSITY NORTH in new colored areas // Knjiga sažetaka / Grancarić, A: ; Ira Glogar, M. ; Žiljak Stanimirović, I. (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za boje, 2017

Podaci o odgovornosti

Hunjet, Anica ; Geček, Robert ; Parac Osterman, Đurđica

engleski

Informal communication of color symbols (logos) UNIVERSITY NORTH in new colored areas

Energija svakog tona boje ima emocionalni i psihološki učinak na pojedinca što se kao alat koristi u neformalnoj komunikaciji. Stoga inoviranjem novih i renoviranjem postojećih prostora, dizajneri ne biraju boje proizvoljno, nego nastoje prenijeti određenu poruku u cilju prepoznatljivosti. Činjenica da boje simbola (loga) utječu na vizualnu percepciju, odnosno na prepoznatljivost ne samo nekog proizvoda već i institucije. Pri renoviranju postojećih prostorija Sveučilišta Sjever naglasak je bio da ulaskom u osnovne prostorije odabir boja zidova odgovaraju bojama simbola (loga) Sveučilišta. Logo Sveučilišta ima samo dva tona boje ; crvena (h-10) i bijeli ton. Iako je crveni ton najzastupljeniji na simbolu, temeljno je bilo da se pri bojenju ulaznih prostorija naglasak da bijeloj boji kojom se psihološki povećava prostor i svjetlina, dok crveni ton iako je najzastupljeniji u simbolu u renoviranju prostora je uzet 10% udjela, a u cilju obilježavanja simbola Sveučilišta. Osnovno je da se odnosom boja utječe na vizualnu percepciju, odnosno na doživljaj obojenog prostora kao potvrda pripadnosti instituciji. Istraživanje je provedeno sa 315 ispitanika studenata Sveučilišta Sjever, Sveučilišni centar Varaždin (uglavnom od 19 do 25 godina života), sa preddiplomskih studija Multimedije, oblikovanja i primjene i Sestrinstva te diplomskog sveučilišnog studija Poslovna ekonomija. Zbog jednostavnosti statističke obrade ispitanicima je ponuđeno pitanje ; Ulaskom u novo obojene prostorije doživljavate li pripadnost Sveučilištu? Provedena je statistička obrada odgovora primjenom deskriptivne statistike. Dokazano je da crveni toni boje, iako malo zastupljen, u neformalnoj komunikaciji potvrđuje pripadnost Sveučilištu.

informal communication of colors, spaces University North, the red and white tone, descriptive statistics

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka

Grancarić, A: ; Ira Glogar, M. ; Žiljak Stanimirović, I.

Zagreb: Hrvatska udruga za boje

1849-9856

Podaci o skupu

Međunarodni dan boja

predavanje

21.03.2017-21.03.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tekstilna tehnologija, Psihologija