Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Segmentacija zagrebačkog tržišta ekološkog povrća na temelju varijable potrošačke uključenosti (CROSBI ID 646249)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kovačić, Damir ; Cerjak, Marija ; Markovina, Jerko Segmentacija zagrebačkog tržišta ekološkog povrća na temelju varijable potrošačke uključenosti // 50. Hrvatski i 10. međunarodni simpozij agronoma / Pospišil, M. (ur.). 2015. str. 190-194

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Damir ; Cerjak, Marija ; Markovina, Jerko

hrvatski

Segmentacija zagrebačkog tržišta ekološkog povrća na temelju varijable potrošačke uključenosti

Jaka konkurencija na ekološkom tržištu traži da domaći proizvođači prijeđu na marketinški koncept poslovanja koji pretpostavlja diferencirani pristup tržištu i izradu marketinških programa za specifične tržišne segmente. Cilj ovog rada je identifikacija tržišnih segmenata potrošača ekološkog povrća na zagrebačkom tržištu na temelju varijable uključenosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 223 potrošača ekološkog povrća. Utvrđena su tri tržišna segmenta koja su opisana na temelju kupovnog ponašanja i profila potroša

ekološko povrće, Zagreb, segmentacija tržišta, faktorska analiza, klaster analiza

nije evidentirano

engleski

Segmentation of Zagreb market for organic vegetables using consumer involvement variable

nije evidentirano

organic vegetable, Zagreb, market segmentation, factor analysis, cluster analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

190-194.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

50. Hrvatski i 10. međunarodni simpozij agronoma

Pospišil, M.

978-953-7878-27-6

Podaci o skupu

50.hrvatski i 10. međunarodni simpozij agronoma

predavanje

16.02.2015-20.02.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice