Segmentacija zagrebačkog tržišta ekološkog povrća na temelju varijable potrošačke uključenosti (CROSBI ID 646249)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Damir ; Cerjak, Marija ; Markovina, Jerko
hrvatski
Segmentacija zagrebačkog tržišta ekološkog povrća na temelju varijable potrošačke uključenosti
Jaka konkurencija na ekološkom tržištu traži da domaći proizvođači prijeđu na marketinški koncept poslovanja koji pretpostavlja diferencirani pristup tržištu i izradu marketinških programa za specifične tržišne segmente. Cilj ovog rada je identifikacija tržišnih segmenata potrošača ekološkog povrća na zagrebačkom tržištu na temelju varijable uključenosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 223 potrošača ekološkog povrća. Utvrđena su tri tržišna segmenta koja su opisana na temelju kupovnog ponašanja i profila potroša
ekološko povrće, Zagreb, segmentacija tržišta, faktorska analiza, klaster analiza
nije evidentirano
engleski
Segmentation of Zagreb market for organic vegetables using consumer involvement variable
nije evidentirano
organic vegetable, Zagreb, market segmentation, factor analysis, cluster analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
190-194.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
50. Hrvatski i 10. međunarodni simpozij agronoma
Pospišil, M.
978-953-7878-27-6
Podaci o skupu
50.hrvatski i 10. međunarodni simpozij agronoma
predavanje
16.02.2015-20.02.2015
Opatija, Hrvatska