Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu (CROSBI ID 646232)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gugić, Josip ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir ; Dulčić, Željan ; Ivanišević, Tino
hrvatski
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu
Cilj rada bio je identificirati segmente potrošača maslinovog ulja na splitskom tržištu, te utvrditi razlike među njima s obzirom na važnost koju pridaju pojedinim obilježjima maslinovog ulja. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 100 slučajno odabranih ispitanika na različitim prodajnim mjestima u Splitu. Anketirani potrošači najveću važnost pri kupnji maslinovog ulja pridaju okusu i kvaliteti, a najmanje važnima drže cijenu i pakiranje. Izdvojena su četiri potrošačka segmenta te je izdvojen segment potrošača posebno pogodan za domaće proizvođače maslinovog ulja.
segmentacija ; potrošači ; maslinovo ulje ; splitsko tržište
nije evidentirano
engleski
Differences between olive oil consumers in the market of Split
nije evidentirano
segmentation ; consumers ; olive oil ; the Split market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
171-175.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sonja, M. ; Lončarić, Z.
978-953-7871-08-6
Podaci o skupu
48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture.
poster
17.02.2013-22.02.2013
Dubrovnik, Hrvatska