Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 780190)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana
hrvatski
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
U radu se promatraju konstruktivističke teorije učenja i nastave kao osnova za realizaciju aktivnog učenja. Kroz različite glazbene aktivnosti, usklađene sa Daleovim stožcem iskustva, iskazuju se konkretne nastavne epizode u kojima učenici aktivno, iskustveno uče ; planiraju i organiziraju aktivnosti te imaju potrebu samostalno istraživati i dolaziti do znanja, vještina, ideja i zaključaka.
nastava glazbene kulture, strategije aktivnog učenja, stožac iskustva
Rad je izložen na Međužupanijskom stručnom vijeću nastavnika glazbene kulture u Osijeku, 9. veljače 2016.godine.
engleski
Constructivist strategies in music teaching
nije evidentirano
teaching music, strategy of active learning, „Cone of Experience theory“
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
2016.
nije evidentirano
objavljeno