Music pedagogy students' competencies for implementation activities of piano playing in Music pedagogy (CROSBI ID 409886)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dominković, Mandica
Radočaj-Jerković, Antoaneta
Sabljar, Mirna
engleski
Music pedagogy students' competencies for implementation activities of piano playing in Music pedagogy
Uspješna nastava rezultat je više čimbenika, među kojima su najvažnije kompetencije nastavnika. Završetkom određenog studija osoba je kompetentna za obavljanje poslova ili rješavanje određenih zadataka u svojoj struci. Identično je i u kontekstu kompetencija potrebnih za rad u nastavi. U ovom radu opisane su opće i specifične kompetencije nastavnika glazbene kulture. Problem istraživanja je ispitati mišljenje studenata vezanim uz budući poziv glazbenog pedagoga kao i stava o kompetencijama studenata Glazbene pedagogije za realizaciju aktivnosti sviranja u nastavi glazbene kulture. Cilj istraživanja je utvrditi kako studenti Glazbene pedagogije percipiraju svoje buduće zanimanje te kako procjenjuju vlastitu stručnu kompetentnost u vještinama sviranja klavira za koje se pretpostavlja da će ih koristiti u svome budućem radu. Istraživanje je provedeno na Umjetničkoj akademiji u Osijeku, a sudjelovali su studenti preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Glazbena pedagogija. Rezultati istraživanja su se pokazali zadovoljavajućim. Iako samokritični, studenti Glazbene pedagogije će nakon završenog fakulteta biti kompetentni u budućem radu.
competency, music teachers, piano playing
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
11.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek