Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzija u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 409879)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Knežević, Martina Inkluzija u nastavi glazbene kulture / Radočaj Jerković, Antoaneta (mentor); Škojo, Tihana (neposredni voditelj). Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2016

Podaci o odgovornosti

Knežević, Martina

Radočaj Jerković, Antoaneta

Škojo, Tihana

hrvatski

Inkluzija u nastavi glazbene kulture

Inkluzija općenito znači, radnja ili stanje uključivanja ili uključenosti nečega unutar određene skupine ili strukture. Isto tako ona sama po sebi podrazumijeva uvažavanje različitosti svakog pojedinca i pružanje jednakih mogućnosti svima te u prvom redu pretpostavlja višu razinu uvažavanja djece s posebnim potrebama bez njihovog izdvajanja u posebne uvjete, a uz osiguravanje posebne pomoći kad je kojem djetetu potrebna. Među djecu s posebnim potrebama možemo navesti djecu s poremećajima u mentalnom razvoju, djecu s oštećenjem vida, djecu s oštećenjem sluha, djecu s poremećajima u govoru, djecu s motoričkim oštećenjima, djecu s poremećajima u ponašanju, djecu s teškoćama u učenju te darovitu djecu. U Pravilniku o osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama navedeni su primjereni oblici školovanja učenika s posebnim potrebama. U redovitim osnovnim školama postoje tri oblika rada koja podrazumijevaju potpunu integraciju, djelomičnu integraciju te posebne odjele s posebnim programima. Uključivanje djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti ne služi kako bi djeca nužno naučila o glazbi nego kako bi se stvorila komunikacija u svrhu uočavanja djetetovih poteškoća te da bi se tako pomoglo u jačanju njihovog mentalnog, fizičkog, emocionalnog i društvenog stanja. Djeca s posebnim potrebama, dakle, mogu biti uključena u sva područja nastave glazbene kulture: sviranje, pjevanje, slušanje glazbe i glazbeno stvaralaštvo. Kako bi se djeci na kreativan način približila glazba, u nastavi glazbene kulture vrlo važnu ulogu imaju i glazbene igre u kojima djeca upravo kroz pjevanje, slušanje ili stvaranje glazbe, o njoj i uče. Naravno, uključivanje djece s posebnim potrebama u glazbene aktivnosti neće pomoći pri izlječenju njihovih poteškoća, ali će svakako pridonijeti poboljšanju njihovog osobnog rasta i razvoja te im pomoći u emocionalnom prilagođavanju, opuštanju te društvenoj komunikaciji

inkluzija, djeca s posebnim potrebama, glazbene aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Inclusion in teaching music in elementary school

nije evidentirano

inclusion, children with special needs, music activities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

27.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija