Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 237677)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena
hrvatski
Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva
U ovom radu analiziraju se temeljna obilježja aktivnog učenja i njegove prednosti pri razvoju učeničkih kompetencija u odnosu na pasivno učenje i direktno poučavanje. Kako bi se ispitala njegova zastupljenost u nastavi prirode i druÅ¡tva, provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ispitati učestalost primjene aktivnih oblika učenja, odnosno utvrditi najčešće i najrjeđe primjenjivane strategije učenja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku 118 učitelja razredne nastave Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Rezultati su pokazali da su strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva samo djelomično zastupljene te da su osobito rijetki aktivni oblici učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da je zastupljenost direktnog poučavanja u odnosu na aktivne oblike učenja još uvijek dominantna. Stoga je potrebno poraditi na promicanju primjene strategija aktivnog učenja u nastavi prirode i društva, osobito njenih temeljnih oblika, poput istraživački usmjerene nastave.
odgovornost za učenje ; nastava usmjerena na učenika ; učestalost primjene ; učinkovitost
nije evidentirano
engleski
Active learning strategies in Science and Social studies classes
nije evidentirano
efficiency, frequency of use, responsibility for learning, student centred teaching
nije evidentirano