Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 237677)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Letina, Alena Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 1; 7-32

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

Strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva

U ovom radu analiziraju se temeljna obilježja aktivnog učenja i njegove prednosti pri razvoju učeničkih kompetencija u odnosu na pasivno učenje i direktno poučavanje. Kako bi se ispitala njegova zastupljenost u nastavi prirode i druÅ¡tva, provedeno je istraživanje čiji je cilj bio ispitati učestalost primjene aktivnih oblika učenja, odnosno utvrditi najčešće i najrjeđe primjenjivane strategije učenja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku 118 učitelja razredne nastave Grada Zagreba i Zagrebačke županije. Rezultati su pokazali da su strategije aktivnog učenja u nastavi prirode i društva samo djelomično zastupljene te da su osobito rijetki aktivni oblici učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da je zastupljenost direktnog poučavanja u odnosu na aktivne oblike učenja još uvijek dominantna. Stoga je potrebno poraditi na promicanju primjene strategija aktivnog učenja u nastavi prirode i društva, osobito njenih temeljnih oblika, poput istraživački usmjerene nastave.

odgovornost za učenje ; nastava usmjerena na učenika ; učestalost primjene ; učinkovitost

nije evidentirano

engleski

Active learning strategies in Science and Social studies classes

nije evidentirano

efficiency, frequency of use, responsibility for learning, student centred teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (1)

2016.

7-32

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice