Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ponašanje i stavovi potrošača o brzoj hrani (CROSBI ID 237676)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Kovačić, Damir ; Džigumović, Martina Ponašanje i stavovi potrošača o brzoj hrani // Agronomski glasnik, 72 (2010), 2-3; 79-90

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Damir ; Džigumović, Martina

hrvatski

Ponašanje i stavovi potrošača o brzoj hrani

Provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 ispitanika o potrošnji brze hrane na zagrebačkom tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju da su ispitanici dobro upoznati s pojmom brze hrane. Većina ispitanika ima negativan stav o brzoj hrani i brine se o mogućem utjecaju brze hrane na zdravlje. Usprkos negativnom stavu većina ispitanika odlazi u restorane McDonald's. Najveće prednosti brze hrane su brza usluga te privlačni i ukusni proizvodi. Najvažniji motivi za odlazak u McDonald's su ušteda vremena, čisti restorani, uskusni prozvodi i sigurna hrana.

potrošnja ; stavovi ; brza hrana ; McDonald's

nije evidentirano

engleski

CONSUMER ATTITUDES AND BEHAVIOUR RELATED TO FAST FOOD

nije evidentirano

consumption, attitudes, fast food, McDonald’s

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72 (2-3)

2010.

79-90

objavljeno

0002-1954

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice