Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo poslom nastavnika njemačkoga jezika (CROSBI ID 237579)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pernjek, Jasminka ; Matić, Ivana Zadovoljstvo poslom nastavnika njemačkoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 44 (2016), 1; 4-28

Podaci o odgovornosti

Pernjek, Jasminka ; Matić, Ivana

hrvatski

Zadovoljstvo poslom nastavnika njemačkoga jezika

Zadovoljstvo poslom važan je indikator osjećane kvalitete života i čimbenik koji ima povratni učinak na kvalitetu rada pojedinca. Prema provedenim istraživanjima zadovoljstvo nastavnika najvažniji je pojedinačni čimbenik obrazovnog uspjeha učenika. Studije temeljene na teoriji samoodređenja ukazuju na korelacije između (ne)zadovoljstva određenim aspektima zanimanja, samoregulirane motivacije nastavnika te motivacije i postignuća učenika. Ovo se istraživanje bavi čimbenicima zadovoljstva nastavnika njemačkoga jezika u Hrvatskoj. Cilj je ovog eksplanatornog istraživanja utvrditi koji čimbenici utječu na (ne)zadovoljstvo poslom nastavnika njemačkoga jezika, a time i na učinkovitosti učenja i poučavanja. Istraživanje je provođeno tijekom skupa Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkoga jezika u listopadu 2015., a ispitanici su bili nastavnici u osnovnim i srednjim školama. Kao mjerni instrument korišten je upitnik konstruiran za prethodna istraživanja zadovoljstva nastavnika u Švicarskoj. Rezultati su pokazali kako je mnogo više čimbenika zadovoljstva nego nezadovoljstva. Čimbenik koji se pokazao kao najznačajniji uzrok zadovoljstva nastavnika rad je s djecom.

motivacija ; nastavnici njemačkoga jezika ; teorija samoodređenja ; zadovoljstvo poslom

nije evidentirano

engleski

Job satisfaction of German language teacher

nije evidentirano

motivation ; German language teachers ; self-determination theory ; work motivation ; job satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (1)

2016.

4-28

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija

Poveznice