Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos strategija učenja i afektivnih čimbenika u učenju stranih jezika (CROSBI ID 237573)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Matić, Ivana Odnos strategija učenja i afektivnih čimbenika u učenju stranih jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 44 (2016), 1; 54-66

Podaci o odgovornosti

Matić, Ivana

hrvatski

Odnos strategija učenja i afektivnih čimbenika u učenju stranih jezika

U ovom radu razmatra se uloga afektivnih čimbenika pri učenju stranoga jezika te njihov utjecaj na upotrebu strategija učenja kod učenika stranog jezika. Strategije učenja stranih jezika već duže vrijeme zanimaju praktičare i znanstvenike, stoga su u radu predstavljene neke od definicija i naglašena je nemogućnost jedinstvene definicije. Strategije ovise o brojnim čimbenicima za vrijeme učenja stranih jezika, tako i o afektivnima. Afektivni su čimbenici, čiji je odnos sa strategijama učenja proučavan u ovom radu, motivacija, strah, stav, atribucija i pojam o sebi, prema podjeli Jelene Mihaljević Djigunović, velike hrvatske istraživačice u području glotodidaktike. Osim toga, u radu je dan prikaz dosadašnjih istraživanja odnosa tih dviju pojavnosti pri učenju stranih jezika. Istraživanja odnosa afektivnih faktora i strategija učenja prisutna su u znatno manjoj mjeri nego istraživanja odnosa kognitivnih čimbenika i strategija. Unatoč zanemarenosti u istraživanjima, afektivni faktori stoje u suodnosu sa strategijama učenja, točnije odabirom vrste strategije i njihovim brojem, pa tako neposredno s uspjehom u ovladavanju stranim jezikom.

strategije učenja, afektivni faktori, učenje stranoga jezika, motivacija, strah, atribucija, stav, pojam o sebi

nije evidentirano

engleski

The Relationship between Language Learning Strategies and Affective Factors in Foreign Language Learning

nije evidentirano

learning strategies, affective factors, foreign language learning, motivation, anxiety, attribution, attitude, self-awareness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44 (1)

2016.

54-66

objavljeno

0351-0840

2459-671X

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija