Odnos strategija učenja i afektivnih čimbenika u učenju stranih jezika (CROSBI ID 237573)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Matić, Ivana
hrvatski
Odnos strategija učenja i afektivnih čimbenika u učenju stranih jezika
U ovom radu razmatra se uloga afektivnih čimbenika pri učenju stranoga jezika te njihov utjecaj na upotrebu strategija učenja kod učenika stranog jezika. Strategije učenja stranih jezika već duže vrijeme zanimaju praktičare i znanstvenike, stoga su u radu predstavljene neke od definicija i naglašena je nemogućnost jedinstvene definicije. Strategije ovise o brojnim čimbenicima za vrijeme učenja stranih jezika, tako i o afektivnima. Afektivni su čimbenici, čiji je odnos sa strategijama učenja proučavan u ovom radu, motivacija, strah, stav, atribucija i pojam o sebi, prema podjeli Jelene Mihaljević Djigunović, velike hrvatske istraživačice u području glotodidaktike. Osim toga, u radu je dan prikaz dosadašnjih istraživanja odnosa tih dviju pojavnosti pri učenju stranih jezika. Istraživanja odnosa afektivnih faktora i strategija učenja prisutna su u znatno manjoj mjeri nego istraživanja odnosa kognitivnih čimbenika i strategija. Unatoč zanemarenosti u istraživanjima, afektivni faktori stoje u suodnosu sa strategijama učenja, točnije odabirom vrste strategije i njihovim brojem, pa tako neposredno s uspjehom u ovladavanju stranim jezikom.
strategije učenja, afektivni faktori, učenje stranoga jezika, motivacija, strah, atribucija, stav, pojam o sebi
nije evidentirano
engleski
The Relationship between Language Learning Strategies and Affective Factors in Foreign Language Learning
nije evidentirano
learning strategies, affective factors, foreign language learning, motivation, anxiety, attribution, attitude, self-awareness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44 (1)
2016.
54-66
objavljeno
0351-0840
2459-671X