Tipografija na ambalaži kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 409829)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Zobenica, Darija
Žiljak Stanimirović, Ivana
Rudolf, Maja
hrvatski
Tipografija na ambalaži kozmetičkih proizvoda
U ovom završnom radu analizira se upotreba tipografije na logotipima i cjelokupnom vizualnom identitetu kozmetičke ambalaže. Prikazat će se različita tipografska rješenja kroz povijest određenih poznatih kozmetičkih industrijskih proizvoda. Projektni zadatak će prikazati nastanak individualnog rješenja tipografije logotipa za zadani kozmetički proizvod. Cilj rada je dizajn logotipa za liniju proizvoda s naglaskom na projektiranje i redizajn tipografije. Zaključak je da tipografski rez u dizajnu identiteta brendova kozmetičkih proizvoda ima značajnu ulogu te da je važan čimbenik vizualnog doživljaja potrošača.
tipografija, vizualni identitet, kozmetička industrija
nije evidentirano
engleski
Tipografija na ambalaži kozmetičkih proizvoda
nije evidentirano
typography, visual identity, cosmetic industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
21.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb