Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova (CROSBI ID 409819)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bošnjak, Anja Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova / Žiljak Stanimirović, Ivana (mentor); Rudolf, Maja (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Bošnjak, Anja

Žiljak Stanimirović, Ivana

Rudolf, Maja

hrvatski

Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova

Multimedij kao sredstvo komunikacije svakodnevno bilježi svoj napredak te je gotovo neizbježno sredstvo u svakom kućanstvu. Fizičke igračke sve se više zamjenjuju uređajima koji prenose multimedijski sadržaj pa je upravo zbog toga odrastanje djece danas, koja su rođena zajedno s ovim tehnologijama, interesantno područje istraživanja. Multimedij kao sredstvo komunikacije ima svoje prednosti i mane, koje će se analizirati u teorijskom dijelu rada, isto kao i način edukacije odnosno pristup i percepcija djece u multimedijskom korisničkom okruženju. Donijet će se zaključak o tome kako djeca doživljavaju današnju komunikaciju, odnosno edukaciju i zabavu preko multimedija te kako unaprijediti njihovo odrastanje podupirući multimedij kao neizbježno sredstvo s velikom ulogom u odrastanju pojedinca. U eksperimentalnom dijelu rada predložit će se edukativna aplikacija za učenje slova kao spoj tipografije i multimedijskih elemenata, koji na zabavan način poboljšavaju dječje motoričke sposobnosti, uči ih prvim slovima te ih potiče na kreativnost i razmišljanje. Kako se ne bi zaboravilo na papir i olovku, koji su prva sredstva komunikacije, edukativna aplikacija bit će interaktivna. Aplikacija će upotrebljavati sliku, zvuk i animaciju kao multimedijalne elemente koji će se interaktivnom vezom s papirom i olovkom koristiti za poboljšavanje motoričkih sposobnosti djece. Upotrebom aplikacije s multimedijskim sadržajem, vrijednost iste povećava upravo sama interakcija između djeteta, aplikacije i papira.

multimedij, internet, učenje, pisanje, djeca

nije evidentirano

engleski

Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova

nije evidentirano

multimedia, internet, learning, writing, children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

05.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija