Neki stavovi studenata učiteljskog studija vezano uz zanimanje učitelj (CROSBI ID 646046)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum-Bošnjak, Sandra
hrvatski
Neki stavovi studenata učiteljskog studija vezano uz zanimanje učitelj
Suvremeno društvo postavlja visoka očekivanja pred učitelje kao nositelje odgojno-obrazovnog procesa. Učitelj, pored tradicionalnog osposobljavanja i obrazovanja, treba pokazivati otvorenost i spremnost za nova iskustva, fleksibilnost ideja i stručna usavršavanja. Nadalje, mora biti spreman razvijati i njegovati poželjne profesionalne osobine (pomaganje, organiziranje, savjetovanje, usmjeravanje, dogovaranje, poticanje i ohrabrivanje učenika). Cilj provedenog istraživanja među studentima učiteljskog studija na Odjelu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli bio je ispitati njihove stavove vezano uz percepciju o budućoj profesiji – učitelja primarnog obrazovanja.
društveni status, odgojno-obrazovni proces, poželjne osobine, učenik, učenje, učitelj
nije evidentirano
engleski
Some Attitudes of the Students of Primary School Teaching Study regarding the Teacher Profession
nije evidentirano
social status, educational process, desirable qualities, student, learning, teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
877-986.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova III. međunarodnog naučno-stručnog skupa EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST
Muhamed Arnaut
Zenica: pedagoški fakultet Univerziteta u zenici
Podaci o skupu
III. međunarodnog naučno-stručnog skupa EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST
predavanje
22.04.2010-23.04.2010
Zenica, Bosna i Hercegovina