Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematika za one koji mogu i žele više. Zbirka zadataka za učenike III. i IV. razreda osnovne škole. (CROSBI ID 14951)

Autorska knjiga

Kadum-Bošnjak, Sandra Matematika za one koji mogu i žele više. Zbirka zadataka za učenike III. i IV. razreda osnovne škole.. Pula: IGSA, 2000

Podaci o odgovornosti

Kadum-Bošnjak, Sandra

hrvatski

Matematika za one koji mogu i žele više. Zbirka zadataka za učenike III. i IV. razreda osnovne škole.

Radi se o zbirci zadataka namijenjenoj učiteljima primarnog obrazovanja, ali i učiteljima matematike koji rade s darovitim učenicima, odnosno darovitim učenicima za samostalno izučavanje matematičkih sadržaja i proširivanje gradiva koje je inače propisano nastavnim programom. Zbirka je namijenjena i studentima učiteljskog studija ali i onima koji studiraju matematiku. Zbirkom su obuhvaćeni zadaci koji su najbliži sadržajno učenicima III. i IV. razreda osnovne škole. Međutim, radi stjecanja matematičke pronicljivosti i upoznavanja drugačijih pristupa u rješavanju matematičkih zadataka, zbirkom se mogu koristiti i ostali učenici osnovne škole. Zbirka je koncepcijski postavljena drugačije negoli je to uobičajeno. Naime, nakon zadatka odmah slijedi rješenje i, gdje je bilo moguće, ponuđeno je više rješenja. Zadatke koji su našli svoje mjesto u ovoj zbirci valjalo je razvrstati po nekom ključu. Autorica se opredijelila za tematski pristup, znajući pritom da su se određeni zadaci mogli razvrstati i drugačije, tj. da su neki zadaci mogli svoje mjesto naći i u nekoj drugoj tematskoj cjelini.

matematika, daroviti učenici, zbirka zadataka

nije evidentirano

engleski

Mathematics for Those Who Can and Want More. Collection of Problems for Students of Grades 4, 5 and 6 of Primary School

nije evidentirano

mathematics, gifted children, collection of problems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: IGSA

2000.

953-6788-04-7

119

objavljeno

Povezanost rada

Matematika