Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

S humanističkih obzora i zorova o školstvu (CROSBI ID 58265)

Prilog u knjizi | ostalo

Varošanec-Škarić, Gordana S humanističkih obzora i zorova o školstvu // Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva / Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio (ur.). Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2015. str. 134-136

Podaci o odgovornosti

Varošanec-Škarić, Gordana

hrvatski

S humanističkih obzora i zorova o školstvu

Nastavne postupke treba sagledati kao promjenljive, kao kontinuirano djelovanje, popravljanje, usavršavanje i uvijek kao dio razvoja određenog dijela znanstvenih spoznaja predmeta. U postmodernističkom dobu napušteno je pozitivističko mišljenje o apsolut- nom stupnju znanja i apsolutnoj znanstvenoj istini. kroz školski program treba u svim predmetima propitivati stupnjeve vjerojatnosti, jer određen stupanj vjerojatnosti (mogućnosti) u određenom trenutku, uz temeljna čvr - sta znanja, eksperimentiranje i dokazivanje, može u budućnosti imati sna- gu aksioma ili sigurnosti. znači, svaki stupanj aproksimativne istine vrije- di nastavnoga truda, jer može biti kreativan otponac rješavanju problema određenog područja.

nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanističko područje, kultura kritičkog diskursa

nije evidentirano

engleski

From humanistic horizon and educational point of view

nije evidentirano

curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse

nije evidentirano

Podaci o prilogu

134-136.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva

Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio

Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor

2015.

978-953-6134-82-3

Povezanost rada

Filologija