S humanističkih obzora i zorova o školstvu (CROSBI ID 58265)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Varošanec-Škarić, Gordana
hrvatski
S humanističkih obzora i zorova o školstvu
Nastavne postupke treba sagledati kao promjenljive, kao kontinuirano djelovanje, popravljanje, usavršavanje i uvijek kao dio razvoja određenog dijela znanstvenih spoznaja predmeta. U postmodernističkom dobu napušteno je pozitivističko mišljenje o apsolut- nom stupnju znanja i apsolutnoj znanstvenoj istini. kroz školski program treba u svim predmetima propitivati stupnjeve vjerojatnosti, jer određen stupanj vjerojatnosti (mogućnosti) u određenom trenutku, uz temeljna čvr - sta znanja, eksperimentiranje i dokazivanje, može u budućnosti imati sna- gu aksioma ili sigurnosti. znači, svaki stupanj aproksimativne istine vrije- di nastavnoga truda, jer može biti kreativan otponac rješavanju problema određenog područja.
nastavni uputnik, znanstveno spoznavanje, nastavni postupci, humanističko područje, kultura kritičkog diskursa
nije evidentirano
engleski
From humanistic horizon and educational point of view
nije evidentirano
curicullum, educational methods, humanistic horizon, culture of critical discourse
nije evidentirano
Podaci o prilogu
134-136.
objavljeno
Podaci o knjizi
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
Paar, Vladimir ; Šetić, Nevio
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
2015.
978-953-6134-82-3