Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865571

Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca


Hocenski, Verica; Hocenski, Željko
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca // 12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2012. str. 152-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
(Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction)

Autori
Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
12. hrvatska konferencija o kvaliteti / Čehajić-Labaš, Dunja - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2012, 152-157

Skup
12. hrvatska konferencija o kvaliteti i 3. znanstveni skup hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 10.-12.5.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice
(Management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles)

Sažetak
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
165-0361621-2000 - Distribuirano računalno upravljanje u transportu i industrijskim pogonima (Željko Hocenski, )

Ustanove
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek