Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca (CROSBI ID 645879)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hocenski, Verica ; Hocenski, Željko
hrvatski
Primjena postupaka sustava upravljanja o mjerenju zadovoljstva kupca
U današnje doba opće globalizacije jedan od najvažnijh i ključnih zahtjeva norme ISO 9001 je zadovoljstvo kupca.
sustav upravljanja, zadovoljstvo kupca, ISO 9001, keramičke pločice
nije evidentirano
engleski
Application of management system procedure for measurement of customer satisfaction
nije evidentirano
management system, customer satisfaction, ISO 9001, ceramic tiles
nije evidentirano
Podaci o prilogu
152-157.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
12. hrvatska konferencija o kvaliteti
Čehajić-Labaš, Dunja
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)
Podaci o skupu
12.hrvatska konferencija o kvaliteti i 3.znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
predavanje
10.05.2012-12.05.2012
Brijuni, Hrvatska