Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse (CROSBI ID 645878)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Živčić, Mile ; Podrug, Željana Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 161-170

Podaci o odgovornosti

Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Živčić, Mile ; Podrug, Željana

hrvatski

Percepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse

U ovom se radu raspravlja o percepcijama nastavnika/ica u ustanovama obrazovanja odraslih, povezanih s utvrđivanjem potrebnih kompetencija andragoga i poželjnih načina njihove podrške od strane relevantnih institucija i aktera obrazovne politike. Kao okvirni pristup koriste se kompetencije andragoga što ih predviđa međunarodni sustav andragoškog obrazovanja Curriculum GlobALE (Curriculum for Global Adult Learning & Education). Empirijsko istraživanje je provedeno tijekom 2015. i 2016. godine, na uzorku polaznika eksperimentalnog programa Curriculum GlobALE u Republici Hrvatskoj, u organizaciji Agencije za strukovno i obrazovanje odraslih. Pritom je korišten anketni upitnik, koji je obuhvaćao kvalitativnu ocjenu andragoških kompetencija i kvantitativnu procjenu potreba za obrazovanjem i podrškom andragoga. Na temelju rezultata empirijskog istraživanja, iznose se preliminarne preporuke za formiranje obrazovnih politika te utvrđuju relevantne teme budućih istraživanja u područjima obrazovne sociologije i obrazovnog menadžmenta.

andragoška profesija ; kompetencije andragoga ; Curriculum GlobALE ; profesionalizacija obrazovanja odraslih

nije evidentirano

engleski

Perceptions on the needed competencies and approches to the andragogical support: Voices from the practice

nije evidentirano

andragogical profession ; andragogical competences ; Curriculum GlobALE ; professionalization of adult education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

161-170.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-352-003-2

Podaci o skupu

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj

predavanje

22.01.2016-23.01.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija, Sociologija