Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level (CROSBI ID 58257)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Nazalević Čučević, Iva ; Udier, Sanda Lucija Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level // Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III / Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena (ur.). Brno: Ústav slavistiky Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 223-230

Podaci o odgovornosti

Nazalević Čučević, Iva ; Udier, Sanda Lucija

engleski

Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level

Na početku poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika oslanjalo se na poučavanje hrvatskoga kao prvoga jezika preuzimajući iz njega primjenjive pristupe. Razvitak znanstvenog proučavanja hrvatskoga kao inoga jezika rezultirao je razvijanjem specifičnih pristupa među kojima se ističe poučavanje gramatike utemeljeno na osvještavanju gramatičkih kategorija te povezivanju morfosintakse sa semantikom (Udier, Gulešić Machata i Čilaš Mikulić 2007). Danas poučavanje hrvatskog kao prvoga jezika, osobito poučavanje padežnog sustava na akademskoj razni, može preuzeti iz poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika takozvani gramatičko-semantički pristup koji se pokazao prikladnim i vrlo učinkovitim.

category of case, teaching Croatian as a second language, teaching Croatian as a first language

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

223-230.

objavljeno

Podaci o knjizi

Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III

Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena

Brno: Ústav slavistiky Filozofické fakulty Masarykovy univerzity

2016.

978-80-906183-7-4

Povezanost rada

Filologija