Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level (CROSBI ID 58257)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nazalević Čučević, Iva ; Udier, Sanda Lucija
engleski
Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level
Na početku poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika oslanjalo se na poučavanje hrvatskoga kao prvoga jezika preuzimajući iz njega primjenjive pristupe. Razvitak znanstvenog proučavanja hrvatskoga kao inoga jezika rezultirao je razvijanjem specifičnih pristupa među kojima se ističe poučavanje gramatike utemeljeno na osvještavanju gramatičkih kategorija te povezivanju morfosintakse sa semantikom (Udier, Gulešić Machata i Čilaš Mikulić 2007). Danas poučavanje hrvatskog kao prvoga jezika, osobito poučavanje padežnog sustava na akademskoj razni, može preuzeti iz poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika takozvani gramatičko-semantički pristup koji se pokazao prikladnim i vrlo učinkovitim.
category of case, teaching Croatian as a second language, teaching Croatian as a first language
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
223-230.
objavljeno
Podaci o knjizi
Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III
Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena
Brno: Ústav slavistiky Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
2016.
978-80-906183-7-4