Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 865463

Poučavanje sintakse padeža u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini


Nazalević Čučević, Iva; Udier, Sanda Lucija
Poučavanje sintakse padeža u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini // Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III / Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena (ur.).
Brno: Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 223-230


CROSBI ID: 865463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje sintakse padeža u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini
(Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level)

Autori
Nazalević Čučević, Iva ; Udier, Sanda Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III

Urednik/ci
Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena

Izdavač
Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity

Grad
Brno

Godina
2016

Raspon stranica
223-230

ISBN
978-80-906183-7-4

Ključne riječi
kategorija padeža, poučavanje hrvatskog kao inog jezika, poučavanje hrvatskog kao prvog jezika
(category of case, teaching Croatian as a second language, teaching Croatian as a first language)

Sažetak
Na početku poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika oslanjalo se na poučavanje hrvatskoga kao prvoga jezika preuzimajući iz njega primjenjive pristupe. Razvitak znanstvenog proučavanja hrvatskoga kao inoga jezika rezultirao je razvijanjem specifičnih pristupa među kojima se ističe poučavanje gramatike utemeljeno na osvještavanju gramatičkih kategorija te povezivanju morfosintakse sa semantikom (Udier, Gulešić Machata i Čilaš Mikulić 2007). Danas poučavanje hrvatskog kao prvoga jezika, osobito poučavanje padežnog sustava na akademskoj razni, može preuzeti iz poučavanja hrvatskoga kao inoga jezika takozvani gramatičko-semantički pristup koji se pokazao prikladnim i vrlo učinkovitim.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3623 - Metodologija i izrada udžbenika i testiranja za hrvatski kao drugi/strani jezik (Pranjković, Ivo, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Nazalević Čučević, Iva; Udier, Sanda Lucija
Poučavanje sintakse padeža u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini // Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III / Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena (ur.).
Brno: Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity, 2016. str. 223-230
Nazalević Čučević, I. & Udier, S. (2016) Poučavanje sintakse padeža u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini. U: Krejči, P. & Krejčova, E. (ur.) Výuka jihoslovanských jazyků v dnešní Evropě III. Brno, Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity, str. 223-230.
@inbook{inbook, year = {2016}, pages = {223-230}, keywords = {kategorija pade\v{z}a, pou\v{c}avanje hrvatskog kao inog jezika, pou\v{c}avanje hrvatskog kao prvog jezika}, isbn = {978-80-906183-7-4}, title = {Pou\v{c}avanje sintakse pade\v{z}a u hrvatskom kao inom i u hrvatskom kao prvom jeziku na akademskoj razini}, keyword = {kategorija pade\v{z}a, pou\v{c}avanje hrvatskog kao inog jezika, pou\v{c}avanje hrvatskog kao prvog jezika}, publisher = {Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity}, publisherplace = {Brno} }
@inbook{inbook, year = {2016}, pages = {223-230}, keywords = {category of case, teaching Croatian as a second language, teaching Croatian as a first language}, isbn = {978-80-906183-7-4}, title = {Teaching cases in Croatian as a first and in Croatian as a second language at the academic level}, keyword = {category of case, teaching Croatian as a second language, teaching Croatian as a first language}, publisher = {Ustav slavistiky Filozoficke fakulty Masarykovy univerzity}, publisherplace = {Brno} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font